ce caută Stegarul dac la demonstrațiile ”antiordonanței penalilor”

Posted: 2 februarie 2017 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , , ,

 

dintr-un început spun că existența celor două tabere din România -”psd-iști” și ”sorosiști”- și lupta lor pentru putere este doar o manipulare a păpușarului mondial, care dictează mișcările conducerilor ambelor tabere care, chipurile, sunt pe poziții diferite … ori este vorba, în fapt, de o luptă ”aranjată”, un fel de wrestling al scară mare
Grupul pentru România http://gruppentruromania.ro/ caută să elibereze țara din mâinile păpușarului

când nu există pace şi linişte nu poţi vedea corect ceea ce se petrece
„Calea de mijloc” este calea, iar nu extremele care, de obicei, sunt inconştiente și duc la abuzuri

ținând cont de câteva dintre acuzele aduse mie în aceste zile fierbinți, îmi permit să fac publică corespondența cu domnul profesor universitar doctor Corvin Lupu despre participarea mea la meetingul din 1.02.2012, pentru a lămuri pe cei interesați cu adevărat de poziția mea

Domnule Avrămuță,
Sunt uimit și dezamăgit de prezența dumneavoastră la demonstrația făcută în favoarea „sistemului ticăloșit”, la care ați participat și dumneavoastră în seara și noaptea de 1/2 februarie 2017.
Fiind cunoscut ca membru al GpR, cred că ne-ați decredibilizat. Mitingul a fost parte din acțiunile pentru menținerea României în stare colonială, lucru care nu se poate face în lipsa poliției politice pe care o afectează proiectele guvernului.
M-aș bucura să vă știu poziția și îl rog și pe dl. Constantin Cojocaru să ne spună ce părere are.

Corvin Lupu

domnule Lupu,
sunt şi eu un pic uimit de poziţia dvs.
şi o să încerc să vorbesc un pic despre poziţia mea
 
de obicei Îl rog pe Dumnezeu să mă conducă pe drumul corect, și fac ce simt că trebuie să fac, indiferent de ce impresie pe care o fac unora sau altora
demersul meu este curat, așadar Dumnezeu este obligat să îl ocrotească, și eu nu îmi fac probleme de ce se va întâmpla: merg înainte
dacă ar fi să ”gândesc” orice pas, aș rămâne ”încremenit în proiect”
în primul rând am acţionat în nume propriu şi nu în numele unui grup, oricare ar fi acesta
şi oricum ar fi greu de admis ca făcând parte dintr-un grup să nu poţi avea opinii proprii pe care să le exprimi liber
 
apoi, participarea mea la meetingul de aseară şi alaltăieri seara a fost un demers făcut în urma unei „analize” a situaţiei
duminică seara am stat în cumpănă dacă să ies sau nu, şi în favoarea cui
şi am decis că nu pot să mă alătur unor manifestanţi în mijlocul cărora sunt mulţi „soroşişti”, care apără un DNA instrument politic
dar, ambele tabere  sunt profund părtinitoare, rigide şi inconştiente
un om spiritual spune că oamenii aflați pe pe primele trepte ale conştiinţei se comportă precum câinii care îşi apără stăpânii, indiferent de ce fapte fac aceştia
în urma ”analizei” am concluzionat că, totuși, în stradă au ieșit în mare parte oameni curați, conștienți, dintre cei care nu au ieșit la vot tocmai pentru că nu aveau cu cine să voteze, și nu pentru că au fost comozi
așa că am ales să mă alătur acestora, într-un gest normal de amendare a unui grav abuz punctual al guvernanților
pentru că aceștia trebuie ”să mă vadă”, să știe de poziția mea; aceștia sunt ”ținta mea”
am fost condamnat de 6-7 inși din piață, ”soroșiști”, că nu am ce căuta acolo, să mă duc la Voiculescu, la Antena 3 și la PSD
dar majoritatea celor prezenți erau echilibrați și mi-au luat apărarea
dau exemplu o postare a unuia dintre ”soroșiști” (în opinia mea) – Alexandru Căutiș: ”In seara aceasta, de la început, mi-a atras atenția prezența în Piața Victoriei a „stegarului dac”. Ce să caute omul lui Voiculescu la un miting de protest față de eliberarea lui Voiculescu? La unul dintre mitingurile pentru Colectiv din 2015 „stegarul dac” a dus la răspândirea oamenilor din Piața Universității. S-a suit în vârful unui stâlp și a venit o mașină de pompieri să-l dea jos. Mașina a trecut prin mulțime, lumea s-a retras pe trotuar, moment în care jandarmii au intervenit forțându-i pe manifestanți să plece definitiv de pe carosabil. Așa s-a spart mitingul din 2015. A fost clar că „stegarul dac” a fost folosit ca pretext. Unii dintre manifestanți s-au înfuriat înțelegând șmecheria și au vrut să se bată cu jandarmii. I-am potolit eu cu greu.
Azi scenariul s-a repetat. Niște agresori au provocat intervenția jandarmilor și mitingul s-a spart. „Stegarul dac” a fluturat la final flamura victoriei în piața golită… Se merge pe rețete clasice de pus punct unui miting.
pun aici și poziția unui om conștient, care a privit ce se întâmplă și care nu avea idei preconcepute: ”Alt grup de băieți a început să se certe cu câțiva dintre instigatori. Stegarul dac s-a băgat și el prin fața cordonului de jandarmi, fluturând drapelul, protectiv și pacifist
După cum arătau mulți dintre acești instigatori este posibil să fie niște infractori care vor să spargă o manifestație împotriva unei legi care i-ar putea scăpa inclusiv pe prietenii sau neamurile lor.
Jandarmii au intrat treptat în ei dar în loc să-i aresteze îi trimiteau înapoi… nu am văzut nici măcar unul dintre acești instigatori arestat. Acești dubioși chemau lumea la violență, chemau la asalt împotriva cordonului de jandarmi … ”
http://forum.romeonet.ro/viewtopic.php?f=34&t=25952
 
așadar, poziția mea este la mijloc, destul de ingrată, acuzată de cele două tabere când nu le convine, și aplaudată când le convine
aceștia sunt minoritari și nu mă interesează
scopul meu este apropierea de cei conștienți, care așteaptă nașterea unei noi forțe politice care să îi reprezinte
aceștia m-au văzut și e de ajuns pentru mine
 
„sorosiştii” sunt  inconştienţi, acţionând, la adăpostul dorinţelor pentru democraţie şi stat de drept, dar păcăliţi de demagogii politici care declară susţinerea acestor principii, acționând disproporţionat şi inconştient. Mulţi „intelectuali” cunoscuţi -Pleşu, Patapievici, Liiceanu, etc.- au fost păcăliţi de demagogia lui Băsescu, şi au girat toate încălcările masive de către acesta tocmai ale principiilor pe care pretind că le apără.
 
psd-iştii sunt de asemenea oameni inconştienţi, asemenea „sorosiştilor”, doar că sunt lipsiţi, în mare parte, de cultură și ei apără ”cu orice preț”, necondiționat, orice fac cei care sunt la conducerea ”partidului lor”
 
ambele tabere sunt extremiste, şi apără cu inconştienţă interesele oligarhilor internaţionali care dictează conducătorilor celor două tabere ce să facă
acești oligarhi păpușează din umbră conducerile ambelor tabere într-un război care să acopere furtul a 100 miliarde de euro cu care ei le jefuiesc din România anual
 
toată mass media este de asemenea partizană și apără, în cele din urmă și pe față, pozițiile impuse de păpușar
confuzia este greu de risipit
în cazul meu s-a risipit treptat, în lupta pentru o ţară dreaptă
apoi întâlnirea cu domnul Constantin Cojocaru şi cu ideile domniei sale a fost decisivă: s-a făcut lumină în înțelegerea mea asupra lumii și a păpușarului
așa cum întâlnirea cu marile religii ale lumii a făcut lumină în înțelegerea mea asupra lumii spirituale
în ambele ”întâlniri”, Adevărul cunoscut a făcut lumină

lupta mea pentru democrație a fost, cred eu, destul de coerentă
m-am ridicat împotriva abuzurile de neconceput ale lui băsescu
stând în piață în 2012 și după, am ajuns la concluziile pe care le exprim în A şasea cale
așa a luat naștere Grupul pentru România
Așadar eu am ieșit în stradă acum pentru a fi alături de zecile de mii de români care au ieșit împotriva unui abuz grav a uneia dintre tabere, și nu împotriva unei tabere sau alături de altă tabără
 
cine vrea să știe cu adevărat ce gândesc poate să consulte Autobiografia Stegarului dac
 
nu apartenența mea la GpR m-a făcut să fac ce fac ci propria conștiință
dacă am făcut bine sau nu Dumnezeu hotărăște
sperând că nu veți fi ”supărat” pe acțiunile mele,
 
asigurându-vă că domnia voastră e greu să mă dezamăgească prin ceea ce puteţi face
 
vă doresc ca Dumnezeu să vă inspire în tot ce faceţi pentru a conduce poporul român la eliberare
 
ce zar,
stegarul dac
Comentarii
  1. Hutu Laura spune:

    Mulțumesc stegarului! Pentru că ești acolo alături de noi atunci când suntem Acolo! Acolo, în iubirea de țară înainte de orice, în dorința de dreptate fără să conteze forma, în demnitatea nostră și atât. Când ești acolo și drapelul nostru e cu noi, ești la locul potrivit. Iți mulțumesc pentru că prin ceea ce faci nu slujești vreo formă ci idealului tău și că ai puterea, curajul și demnitatea să faci asta. Iți mulțumesc! Laura Huțu

Lasă un comentariu