Păsărica lui băse în pușcărie e dovada vie a impotenței/neputinței marelui Traian!

Spuneam în emisiuni la Dan Diaconescu și la Ciutacu în ianuarie-februarie 2012 că băse e impotent: https://www.youtube.com/watch?v=MOD84Pa3Sw8

Dădeam atunci trei argumente:

  1. Minte – e împotriva adevărului, deci nu poate avea acces la puterea reală
  2. E avid de putere – pt că nu are putere reală
  3. Bea – drogurile sunt soluția neputinței

Puterea adevărată vine din interior, din Inima care este Împărăția Cerurilor! Cine aleargă după puterea exterioară e limpede că nu a ajuns la puterea interioară.

Am spus în acea emisiune lucruri interesante:

Min 1.50 – Piața Universității – zice Ciutacu – a obținut căderea lui Boc. Când va urma căderea lui Băsescu?

Min. 12.00 … Ciutacu: ”Cezar, ești omul care s-a impus în Piața Universități, nu știu dacă neapărat ca un lider … Tu ești cetățeanul ”un vot”. Reprezinți un vot și ai organizat printre altele campania ”să-i dăm papucii Elenei Udrea”. ”Da”, zic eu, ”campanie care s-a transformat acum în campania ”să-i dăm papucii lui băsescu””!

Min. 13.30 – în fundal rulează filmulețe din piață, eu fluturând steagul pe statuile din fața Teatrului Național. ”Ce te-a mânat în piață?”, mă întrebă Ciutacu. ”Dorința de adevăr!” spun eu. ”Va avea loc o revoluție morală, o revoluție a valorilor, o revoluție a inimilor. Vinovații morali pentru ceea ce se întâmplă sunt Pleșu, Patapievici, Liiceanu!”. ”Băse este un impotent, din toate punctele de vedere. În primul rând pentru că minte. Cine minte nu are pic de putere. Puterea ți-o dă numai adevărul. Când oamenii vor avea curaj să spună adevărul, depășesc un prag psihologic. Vor vede că în lăuntrul lor totul se transformă, vor căpăta o forță extraordinară și o intuiție deosebită care le va rezolva foarte ușor problemele curente. Al doilea argument că băse e impotent: faptul că bea. .. Al treilea argument: are nevoie disperată de putere! Tocmai pentru că nu o are. Un om puternic nu are nevoie de putere. Numai oamenii slabi au nevoie de o putere din exterior. Băsescu pentru mine n-a câștigat niciodată nimic. Forța lui vine numai din securitatea care este în spatele lui.

Min. 28.20 – vă dați seama câtă frică le e. O vorbă din popor spune: când Dumnezeu vrea să piardă pe cineva, mai întâi îi ia mințile. Ce s-a întâmplat cu guvernul nou instalat exact asta este. Toate mișcările lui băsescu sunt dovada că și-a pierdut mințile. Să pui șeful securității șef de guvern, e o gafă de proporții. Totate or să se întoarcă împotriva lui.

Min. 35 – îi spuneam fostului șef SIE Harnagea ”Demnitatea ar trebui să fie caracteristica principală a ostașilor! Serviciile Secrete ar trebui să apere demnitatea țării, sufletul neamului! Or ei ce apără – domnule Harnagea? -, ei apără pe băsescu, care ne jefuiește, un jufuitor! Puneți-l pe băsescu după Ștefan cel Mare și Mihai Viteazu. Nu e rușine pentru neamul ăsta? Cum justifică Serviciile Secrete chestia asta? Nu apără ei ființa națională? Ce apără ei până la urmă?” – Întrebarea mea de atunci este acum la mare vogă în emisiuni!

Min. 41.30 – Ciutacu: ”Cezar, spunea-i la începutul emisiunii că ai mers în piață mânat de un ideal, dar și că ceea ce se întâmplă în piața e manevrat de oamenii lui băsescu! Și atunci, dată fiind contradicția dintre cele două afirmații, nu te simți folosit?” Eu: ”Nu, nicidecum! În nici un caz! Sentimentul meu e că schimbarea va avea loc. Și schimbarea asta poate să fie foarte profundă, dacă, am mai spus, vinovații morali pentru instalarea lui băsescu – i-am numit pe Pleșu, Patapievici, Liiceanu, ”intelighenția românească” – care i-a indus în eroare pe români (ei sunt un vector important de opinie pentru inteligența românească) să iasă și să-și recunoască eroarea! Pe mine nu m-au păcălit pentru că eu fiind de formație matematician la bază, am o intuiție matematică. Și știu că ”lupul își schimbă părul, dar năravul, ba”. Cum poate băsescu să mă păcălească după ce a distrus CDR-ul să mă mai păcălească o dată? O singură faptă îl dovedește pe om! Cunoști pomul după fructe, după fapte! Eu zic așa: Dumnezeu le-a luat mințile și sunt în degringoladă, Dumnezeu i-a luat mințile și lui Ponta ieri în parlament și și-a dat arama pe față! Părerea mea este că va avea loc o separare între PNL și PSD în parlament, și vor merge separat în alegeri. Pentru că întotdeauna există un plan”. Ciutacu: ”Crin mi s-a părut întotdeauna împăciuitorist!”. Eu: ”Da, asta este acuma, în acest moment. Acum, și asta este foarte important, ce nu țin socoteala toți politicienii și toți analiștii este un fapt extraordinar de simplu: faptul că Dumnezeu există! Nimeni nu-L ia în seamă pe Dumnezeu! Eu nu am auzit să se discute de Dumnezeu, politicienii să gândească că Dumnezeu ar avea un plan cumva. Nici nu se gândesc la chestia asta, Îl ignoră complet!

Min 47.35 Ciutacu mi-a acordat mie ultimul cuvânt, să spun foarte pe scurt, o concluzie concluzia mea e că Dumnezeu există, El are un plan pentru România și îi va surprinde pe politicieni!”.

Cât de adevărate au fost vorbele mele de atunci!

Și mai ales cât de adevărate vor fi în continuare, când mafia statală a lui băse va încăpea pe mâna justiției. Justiție, ce-i drept, cotropită de oamenii lui băse!

Așa zisa putere a lui băse a stat în aservirea instituțiilor prin numirea la conducere a unor pupincuiști fără caracter, mafioți curați. În primul rând aservirea instituțiilor de forță: parlament, servicii secrete, procuratură, judecătorii, guvern. Toți, la unison îi cântau imnuri de slavă, iar acum nu mai știu pe unde să fugă mai repede. Unii au găsit o ușă larg deschisă: PNL – a se vede https://unsingurvot.wordpress.com/2014/07/31/samuraiul-dac-demisioneaza-din-pnl/

Cum a fost posibil așa ceva? Cum a fost posibil ca un nebun mafiot să ne conducă 10 ani? De ce am acceptat noi așa ceva? Simplu: pentru că seamănă cu noi! Băsescu a fost imaginea în oglindă a poporului român! A ceea ce este mai urât în poporul român: ticăloșia, în toate formele sale agravate! O imagine mult mărită tocmai pentru a putea vedea în amănunt tot ceea ce ascundem sub un comportament ”civilizat”. Dumnezeu ne-a pus oglinda în față pentru ca noi să ne trezim din propriul egoism!

Am mai spus-o pe blog: Dumnezeu ni i-a trimis pe Ceaușescu, Iliescu și apogeul Băsescu pentru ca noi să înțelegem ”din practică” ce înseamnă demagogia, vorbele goale ”ce din coadă au să sune”. Un om matur nu se îmbată cu vorbe goale: el vede dincolo de ele, vede faptele care vorbesc singure și gândurile din care aceste fapte iau naștere.

Revenind la băse și la păsărica lui, am să spun că în toamna lui 2012 m-am dus la Roman să lupt chiar împotriva lui băse, luptând ca ”păsărica lui” – eterna Elenă – cea ”proaspăt revopsită” – în verde parcă, să nu câștige alegerile pt parlament. Socoteam atunci că dacă păsărica lui băse nu intră în parlament, dacă romașcanii vor fi convinși să n-o voteze, îi dăm lovitura de grație lui băse; asta ar fi fost dovada că e terminat. Dacă nu ar fi în stare să-i asigure un loc în parlament păsăricii mult iubite, lumea ar pricepe că epoca lui băse s-a terminat. N-a fost să fie așa; a fost un mare blat local între PDL, PNL și PSD.

Imagini de la Roman – Stegarul Dac și „păsărica revopsită a lui băse” la Roman

https://www.youtube.com/watch?v=4lEnZ5v8fus

La Roman (și la Roman!) am luptat de unul singur. Șefii PDL-ului local m-au amenințat în mod repetat că nu am să ajung viu la București, că voi ajunge între patru scânduri etc., aveam gardă locală din 5-6 oamenii ai PDL care se plimbau cu pancarde după mine. Poliția locală m-a ridicat abuziv din fața primăriei, procuratura locală a dat NUP primarului și șefului poliției locale, judecătoria le-a dat câștig de cauză. Deocamdată! Niciunii dintre ei nu au înțeles că e curată nebunie să lupte împotriva adevărului! Vor pricepe curând! Stegarul dac încătușat la Roman

https://www.youtube.com/watch?v=XLbu_6gk8Do

 

 

Lasă un comentariu