Oamenii integrii nu spun vorbe goale!

Lor nu li se întâmplă „să vorbească gura fără ei”.

Şi cum tindem să devenim total integrii trebuie să facem ce am spus.

Am spus în articolul „Stegarul dac îi arată cartonaşul galben lui Crin Antonescu şi PNL-ului” că voi arăta PNL-ului cartonaşul roşu dacă fuzionează cu PDL-ul. Fuziunea s-a şi întâmplat în fapt. Şi atunci nu-mi rămâne decât să demisionez din PNL, ceea ce fac cu părere de rău, pentru că PNL-ul era singura mică speranţă dintre partide să facă ceva bun pentru ţară.

Şi mă şi poziţionez împotriva „noului” PNL!

Aşadar, „la revedere PNL”!

Dar problema nu este că samuraiul dac nu mai este „membru de partid”, ci faptul că samuraiul dac, în urma votului din delegaţia PNL nu mai are candidat la preşedinţie! Crin a fost trădat chiar de „ai lui”.

Spuneam în articolele din 2012 că PDL şi PSD sunt fraţi, prin vene curgându-le sângele FSN-ului. Dar şi că nici PNL nu este departe, probabil 75% dintre pnl-iştii „importanţi” fiind doar comunisto-securişti infiltraţi şi nimic mai mult. Ceea ce s-a văzut deunăzi la votul pentru candidatul PNL la funcţia de preşedinte al statului, când comunisto-securiştii din partid l-au trădat pe Crin.

Şi nu a rămas nici un Crin imaculat!
El a iniţiat totuşi fuziunea, deşi a fost eliminat din vârful ei.

Totuşi el nu mi-a trădat încrederea. El doar a făcut ce trebuia pentru ca partidul să câştige!

Ceea ce este un lucru cu adevărat minunat!

Crin rămâne un erou, un model că se poate, o speranţă că oricând poporul va fi gata Dumnezeu le va trimite liderii de care are nevoie!

Aşadar situaţia este deplorabilă: samuraiul dac nu mai are pe cine susţine dintre partidele politice, şi nici dintre candidaţii acestora la preşedinţie!

Samuraiul dac îl susţine în continuare pe Crin, doar că nu mai are la ce, deocamdată. Îl aşteptăm să revină!

Şi aşteptăm ca din societatea civilă să se ridice acel/acei lider/lideri care să creeze o nouă mişcare civico-politică care să atragă şi să implice în viaţa politică forţa vie a societăţii româneşti.

Aşteptăm societatea civilă se se organizeze!
Aşteptăm un candidat independent susţinut de societatea civilă!

Până atunci nu-mi mai rămâne decât să-mi continui lupta de unul singur împotriva sistemului ticăloşit!

Cu Dumnezeu înainte!

Lasă un comentariu