Diagnostic: sistem politic mafiot

Scop: sistem politic democratic

Strategie de înlocuire a sistem politic mafiot cu un sistem politic democratic:

Adunaţi oamenii inteligenţi de bună credință, morali, care să creeze împreună și să propună apoi o soluție. Două condiții sunt esențiale:

  1. Numai oameni morali, integrii, care au dovedit aceasta prin viața și opera lor, pot participa la ”găsirea căii”;
  2. O platformă pe care ei să se poată întâlni, pentru ”a naște”/dezbate această cale.

Nimic altceva decât un sfat al înțelepților. Care vor crea, inspiraţi de Dumnezeu, numeroase soluţii potrivite – https://unsingurvot.wordpress.com/2014/01/01/a-sasea-cale/

Mă aflam în vârful munților, într-o ”retragere” de 10 zile când, înainte de alegerile din 2004, voiam să propun această soluție câtorva dintre cei pe care eu îi consider potriviți. N-am avut nici atunci curajul și mai ales priceperea necesară s-o fac :).

Totuși eu am propus asta în multe din articolele mele din 2012.

După discuţia mea de aseară cu Moise, mi-am reamintit o soluţie simplă care poate face această schimbare. Soluţie pe care în vară am vrut să i-o propun la alegerile locale de anul trecut lui Nicuşor Dan, care m-a refuzat de trei ori. Mă rog, nu direct, ci indirect, prin pasivitate.

Încă de la începutul mișcărilor din 2012, în ianuarie, am fost asaltat de numeroase propuneri de ”colaborare”. Din partea Serviciilor. Bineînțeles că nu voiau decât ”să se folosească de mine”. Și bineînțeles că îmi revenea și mie ”o porție grasă”! Totuși, de fiecare dată când trebuia să mă decid, îmi venea în minte o remarcă veche a soției mele, din timpul în care urmam cursurile postuniversitare ale SNSPA, fosta Ștefan Gheorghiu :): ”cină intră în gura știucii, nu mai are șanse să scape”! Așa că am refuzat politicos toate propunerile, ajunse în diferite stadii, lăsându-le impresia că ”s-ar putea”. Iar asta nu a fost o strategie, ci pur şi simplu mereu am stat mult pe gânduri.

După cum se poate constata, încă ”nu m-au convins” :).

Au venit alegerile locale. Prin trei sau patru filiere mi s-a propus și mie să candidez, măcar la o primărie de sector. Menționez că sunt convins că una dintre propuneri era de bună credință, dacă nu două. Am stat foarte mult în cumpănă până să refuz toate aceste propuneri. Am socotit că nu a sosit timpul. Deși mi s-au adus suficiente argumente, iar eu personal mă consideram foarte potrivit pentru orice primărie dintotdeauna: în facultate mă visam primar la Pitești, unde am terminat liceul; niciodată însă nu am făcut ceva concret în direcția asta. Până acum :).

În cele din urmă am ales să-mi pun ”expertiza” în slujba unuia care părea ideal pentru ideile mele: Nicușor Dan. Prin lupta lui – o capacitate – în instanţă, în favoarea unui interes public, mi-a dovedit că este integru. Să-ţi dedici, la nivelul tău, atâta timp comunităţii, dovedeşte limpede iubire de semeni.

M-am întâlnit de 3 ori cu Nicuşor pentru a-i propune să construim împreună o soluţie care să răstoarne sistemul. De trei ori am rămas fără răspuns. Înseamnă, mi-am zis, că este securist deghizat, pentru că altfel nu se explică. Din prima întâlnire i-am spus că, în mod evident, conform sondajelor, nu are cum să câștige alegerile. Dar, am accentuat, la Dumnezeu totul este posibil! Și dacă urmează o cale/strategie corectă poate să câștige chiar mult mai mult. Eu am această strategie. Și i-am spus că în jocul asiatic de go, există un principiu conform căruia, orice mutare trebuie să aibă cel puțin trei obiective.

Cred că ori nu am fost eu suficient de elocvent ori Nicușor nu a fost destul de ”pe fază”; sau pur și simplu nu sosise momentul! Ori serviciile, deghizate printre susținători, l-au sfătuit să nu mă accepte!

Am ajuns la el la începutul campaniei, recomandat de ”antrenorul de genii”, prof. Florian Colceag. Eu aveam o strategie la care mestec de ani de zile, și care răzbate din toate articolele mele. Strategie pe care o s-o fac publică curând, sub titulatura ”A șasea cale” – https://unsingurvot.wordpress.com/2014/01/01/a-sasea-cale/

Soluția pe care voiam să i-o propun este cea pe care Moise, un tânăr dac ce lucrează în Anglia, mi-a reamintit-o aseară: susținerea candidaților independenți, împotriva tuturor partidelor politice.

Apoi, altă parte din soluție, discutată cu alți doi protestatari cu ștate vechi (din ianuarie 2012): România monarhie constituțională! Care ar elimina o mare parte din lupta pentru putere, și ne-ar lăsa timp mai mult să ne concentrăm pe ce trebuie făcut. Plus avantajele venite din faptul că, oricât s-ar da independent un președinte al republicii, el totuși e venit pe o filieră politică, sprijinit de un partid politic, și are polițe de plătit!

Nu că nu se poate altfel! Ci doar că asta este o soluţie sigură de mers înainte!

Acum, Crin Antonescu, pe care eu îl apreciez în mod deosebit, a spus în numeroase împrejurări că susține monarhia. Ce-l împiedică să inițieze un referendum în acest sens? Și ar rămâne în istorie ca un român care a renunțat la o președinție sigură în favoarea interesului poporului.

Va urma curând A ŞASEA CALE: strategia samuraiului dac, fost stegarului dac, fost un singur vot, de emancipare a poporului românhttps://unsingurvot.wordpress.com/2014/01/01/a-sasea-cale/

Comentarii
  1. Cand ne spui a sasea cale , maestre ?

    • unsingurvot spune:

      vorba poetului:
      maestre!
      această vorbă scută,
      e ca mângîierea
      porcului pe burtă!
      trecând peste asta, A şasea cale este gata scrisă, dar trebuie revăzută, şi am fost f ocupat să organizez „colindul” din seara anului nou 🙂
      poate mâine sau poimâine.

Lasă un răspuns

