Jurnalul protestului (greva foamei) Stegarului Dac la Cotroceni

Posted: 19 Martie 2013 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , ,

Aici voi prezenta succint evenimentele petrecute pe întreaga perioadă a protestului meu extrem de la Cotroceni

Aici sunt revendicările pentru care mă aflu în greva foamei: https://unsingurvot.wordpress.com/2013/03/15/stegarul-dac-din-piata-universitatii-intra-in-greva-foamei-la-cotroceni/

aici este un filmuleţ în care se vede bine cum arăta corpul după 40 de zile de post 🙂 – http://www.youtube.com/watch?v=TL2FMt6a33k

aici este un filmuleţ în care se vede bine cum arăta corpul după 32 de zile de post, şi 16 flotări 🙂 – http://www.youtube.com/watch?v=Oh2d1YuqgjE

Practica spirituală pe parcursul postului:
  1. Rugăciune
  2. Citit/studiat cărți spirituale
  3. Observarea/urmărirea/privirea minții, a gândurilor care vin, stau și pleacă în și din minte
  73 kg
Luni 18.03 8.30-12.30 Proces cu jandarmeria la Tribunal: Jandarmeria nu s-a prezentat, solicită judecarea în lipsă, depus întâmpinare în care amintește 14 amenzi contravenționale pe care le-am primit J; următorul termen 27.04.2013
12.30-17.00 Fluturat steagul în fața și pe treptele Tribunalului București
Stare fizică excelentă pe toată durata zilei
72.1 kg
Marți 19.03 7.00-10.00 Elaborat completări plângere penală 315/2012 și 316/2012, contra jandarmeriei
10.00-12.00 Depus înștiințare grevei foamei la Dir. Sanitară a mun. BucureștiDepus completările PP 315 și 316 la Parchetul Militar de pe Tribunal
12.30-13.30 Fluturat steagul la CSM, împreună cu 2 vechi protestatari din P.U. – Piața Universității
13.30-15.30 Fluturat steagul în fața porții principale la Cotroceni, împreună cu 2 vechi protestatari din P.U.jandarmii prezenți -10 buc + 5 civili – au fost cuminți
Stare fizică excelentă pe toată durata zilei, puțină foamePe la mijlocul nopții m-am trezit un pic deshidratat (n-am băut toată ziua nici ½ l de apă), și cu ”gânduri” legate despre numeroasele procese cu jandarmeria.
71.4 kg
Miercuri 20.03 Ziua a 3-a Trezit în formă fizică și psihică excelentă!
11.30-12.00 Fluturat steagul în fața porții principale la CotroceniZarvă mare, mașinile de poliție foiau peste tot, jandarmii asemenea; pe platoul din fața palatului era pregătită garda de onoare. Băse a ajuns pe la 11 și a primit onorul.În timpul asta steagul flutura, și toți militarii îl vedeau … Băse săracu, ce să facă? Era neputincios! Și ăsta e doar începutul J
14.00 Băse a plecat cu o coloană de 20 de bmw-uri și de mercedesuri. Steagul a fluturat la 2m de el și de coloană …
16.00-17.00 Fluturat steagul în fața porții principale a palatului J
17.00-18.00 Au venit și alți 5 protestatari din P.U.
Stare fizică foarte bună toată ziua, un pic slăbit
70 kg
Joi 21.03 6.00 Trezit în formă fizică și psihică excelentă!
7.00 Am ajuns la CSM
7.30-9.00 Fluturat steagul în fața CSM-ului
Hăineală & co. au venit rând pe rând, și au strâmbat din nas la steag și la pancarda mea ”rușine procurorilor” și i-am strigat ”Hăineală, Hăineală, femeia fatală”!
9.00-15.30 Studiu cărți spirituale + incursiuni scurte de 15-20 min cu steagul sau pancarda cu ”rușine procurorilor”!
Am depus la CSM memoriul: https://unsingurvot.wordpress.com/2013/03/15/stegarul-dac-din-piata-universitatii-intra-in-greva-foamei-la-cotroceni/Am semnat:Cu stima cuvenită instituției care este garantul independenței justiției.Vă rog să țineți seama că justiția, dreptatea, este un atribut divin, este chiar ”Fiul unic al lui Dumnezeu” = Adevărul.Vă rog să nu uitați nici o clipă că veți fi ”judecați”/”cântăriți”/evaluați de Dumnezeu în raport direct cu ”puterea” și răspunderea care vi s-a dat, și de impactul faptelor și deciziilor dvs. asupra vieții românilor și asupra conștiinței poporului român!
15.30-18.30 Au venit și alți 4 protestatari din P.U.
18.00 Am chemat ambulanța pentru analize: glicemia 88
Stare fizică foarte bună, fără foame, puțin slăbit
69.1 kg
Vineri 22.03 Ziua a 5-a Trezit în formă fizică și psihică excelentă!
11.00-11.30 Fluturat steagul în fața porții principale a Cotrocenilor Au venit imediat jandarmii și un puști locotenent m-a rugat doar să nu staționez în fața porți, să o blochez JI-am explicat că niciodată n-am făcut asta, reacțiile mele verbale s-au produs doar când ei m-au agresat
12.00-16.00 1h fluturat steagul în fața CSM Restul stat în mașină și studiat ”Corupția și anticorupția în sistemul judiciar”, cadou cu dedicație de la … Dănileț! Nici nu-și imaginează ce bine-mi prinde J
16.00 Am depus la Transparency International dosarul pe care îl am la DIICOT împotriva lui băse, membrilor CCR și a tuturor parlamentarilor pentru nesocotirea suveranității poporului și uzurparea statului de drepthttps://unsingurvot.wordpress.com/2012/12/21/plangere-penala-impotriva-lui-base-membrilor-ccr-si-parlamentarilor-romani-pentru-ururparea-suveranitatii-poporului/
Stare fizică foarte bună, fără foame, puțin slăbit.Ieri toată ziua am băut doar 500ml apă, iar în timpul primelor 4 zile mai puțin de 1l.
68.4 kg
Seara m-am uitat la repriza a doua din meciul cu Ungaria. Un meci deosebit de interesant pentru învățătura pe care a dat-o: credința; ”orice este posibil pentru cel ce crede”. Niciodată nu trebuie să-ți pierzi credința în victorie, oricât de grele ar fi condițiile și de imposibilă pare această victorie.Sper să determine schimbarea de atitudine a antrenorilor români: orice e posibil, oricând.
Sâmbătă 23.03 Ziua a 6-a M-am trezit slăbit, un pic amețit, fără să mă pot mișca repede. Am băut câteva înghițituri de apă și mi-am revenit.Nu pot să beau decât înghițituri foarte mici de apă. Totuși azi am băut aproape 1 l de apă.
10.15-13.15 Fluturat steagul la Romexpo.Erau deja 10 protestatari din P.U. Bineînțeles că nu ne-au lăsat să intrăm. Au strigat însă foarte frumos J
S-a întâmplat însă un lucru foarte grav: jandarmii s-au implicat pe față într-o acțiune politică păzind intrarea într-o proprietate privată! M-au bruscat și mi-au rupt bluza de trening. Nu știau cine i-a trimis acolo și ce ordin au (chipurile).Șef de dispozitiv l-a trimis Dumnezeu chiar pe un locotenent care mi-a strigat o dată când mergeam în piață ”du-te la muncă, băi”! M-am întors și i-am promis că o să-l țin minte! Un nesimțit pe care acum Dumnezeu ”mi l-a dat pe mână”! Luni îl așteaptă o plângere penală de toată frumusețea. Vor învăța cu ocazia asta și jandarmii români ce înseamnă să acționeze cu decență, respect pentru cetățean și cu imparțialitate, fără influență politică.Să știe că trebuie să acționeaze doar ca să protejeze drepturile și interesele cetățenilor și nu interesele șefilor politici.
Salvarea a venit și mi-a făcut analizele:Glicemie: 129 – din cauza că m-am supărat un pic cu jandarmiiTA: 116/71AV/puls: 79Kg: 67.7
duminică 24.03 Ziua a 7-a M-am trezit slăbit, un pic amețit.
Toată ziua am stat în pat și am compus plângerea penală pentru jandarmii de ieri și am pregătit cele 3 procese cu jandarmii de mâine.M-am distrat cu multele comentarii stârnite de convenția PDL: zilele lui băse sunt numărate!
Kg: 67.2
Luni 25.03 Ziua a 8-a M-am trezit mai bine, un pic amețit.
8.00-12.00 Am avut 3 procese cu jandarmeria. Toate s-au amânat cam cu 2 luni, pentru a lua la cunoștiință apărarea jandarmeriei. Apărare care este, cuvânt cu cuvânt aceiași în toate dosarele, mai puțin nr. procesului verbal contestat J
12.00-20.00 Studiat legi și scris memorii și adrese către diverse instanțe
Kg: 66.7
Marți 26.03 Ziua a 9-a m-am trezit bine, totuși slăbit
Toată ziua am citit legi și am formulat memorii și petiții
Am primit de la Parchetul General plângerile penale făcute contra lui Morar și Hăineală, pentru că lipște ”descrierea faptelor și indicarea mijloacelor de probă” ?????https://unsingurvot.wordpress.com/2013/03/12/plangere-penala-impotriva-lui-morar-co/https://unsingurvot.wordpress.com/2013/03/12/plangere-penala-contra-lui-haineala-ghica-co/
Stare fizică: slăbitStare psihică: excelentăFoame: nici un pic până acum J
Pe seară am reușit să citesc 2-3h din cărți spirituale
Kg: 66.1
miercuri 27.03 Ziua a 10-a m-am trezit destul de slăbit
mi-am pregătit apărarea pt proces
13.30-15.00 Procesul cu jandarmii când mi-au rupt genunchiul. Am câștigat, și astfel am dovada că tot ce mi-au făcut a fost un abuz și multe nelegalități. Este de fapt, cel mai important dintre toate procesele pe care le am cu ei.
15.00-23.00 Scris plângeri penale și memorii
Din păcate nu am încă timp pentru ce este cu adevărat important: practica spirituală! Sper ca după această săptămână să inversez trendul
Stare fizică: slăbit – după amiaza mi-am revenit f.b.Stare psihică: excelentăFoame: nici un pic până acum J
Kg: 65.6
Joi 28.03 Ziua a 11-a m-am trezit foarte bine, fără pic de amețeală, după ce am dormit ”pe jos” – pe covor, ”ca să-mi îndrept oasele”;totuși, când am sărit în picioare să merg să dechid ușa pt că suna cineva, am amețit, deși nu foarte tare
8.00-23.00 Conceput procese penale și memorii
Stare fizică: foarte bunăStare psihică: excelentăFoame: seara am avut pentru prima dată de la începutul postului o foarte mică senzația de foame.
Kg: 65.3
Vineri 29.03 Ziua a 12-a m-am trezit foarte bine, fără pic de amețeală, iarăși am dormit ”pe jos” – pe covor, ”ca să-mi îndrept oasele”;
10.00-16.00 Alergat prin oraș și depus:-  Memoriu 4.667/29.03.2013 la Primul Ministru-  Memoriu 38.590/SRP/29.03.2013 la Ministrul de interneAmbele contra jandarmeriei și șefului jandarmeriei care ”se fac că plouă” după toate abuzurile comise contra mea-  Plângere Penală contra jandarmilor de la Romexpo, la convenția PDL-ului-  Plângere împotriva NUP-ului dat de un procuror în dosarul 328/P/2012 în care am reclamat ridicarea abuzivă și nelegală, cu violență, de către jandarmi
Fluturat steagul prin fața Ministerului Afacerilor Interne – jandarmii intraseră în fibrilație: nici nu-și imaginează ce-i așteaptă
16.00-23.00 În sfârșit mă dedic un pic practicii spirituale
Stare fizică: foarte bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Kg: 65.0
Sâmbătă 30.03 Ziua a 13-a m-am trezit foarte bine
8.00-23.00 Citit cărți spirituale
Stare fizică: foarte bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Kg: 64.6
Duminică 31.03 Ziua a 14-a m-am trezit foarte bine
8.00-23.00 Cu adevărat o zi magnifică: toată ziua am citit cărți spirituale
Stare fizică: foarte bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Kg: 64.2
Luni 1.04 Ziua a 15-a m-am trezit foarte bine
8.00-13.00 Studiu spiritual
13.00-20.00 Depus memoriu la Senat contra abuzurilor și nelegalităților jandarmeriei.Stat la Cotroceni.Fluturat steagul la portiță la Cotroceni 30 min. Din păcate n-am putut mai mult, eram cam sleit.
Salvarea a venit și mi-a făcut analizele:Glicemie: 97SAT O2 : 98%TA: 107/67AV/Puls: 104
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Kg: 63.6
Marți 2.04 Ziua a 16-a m-am trezit bine
8.00-13.00 În față la CSM.Am fluturat steagul preț de mai bine de o oră.Cei drept, cu chiu cu vai.
13.00-16.30 La Cotroceni.Fluturat steagul la portiță la Cotroceni cam o oră, în reprize mici. Din păcate n-am putut mai mult.
Salvarea a venit și mi-a făcut analizele:Glicemie: 101SAT O2 : 99%TA: 100/73AV/Puls: 90
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Kg: 63.1
Miercuri 3.04 Ziua a 17-a m-am trezit slăbit
8.00-15.00 Am stat în pat.
15.00-17.00 La Cotroceni.Fluturat steagul la portiță la Cotroceni cam 30 min.E tot ce am putut.
Stare fizică: destul de slăbitStare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Kg: 62.7
Joi 4.04 Ziua a 18-a m-am trezit foarte bine.
8.00-15.00 Studiu spiritual.
15.00-20.00 Prin oraș, diverse întâlniri.
Stare fizică: foarte bună.Stare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Astăzi starea fizică a fost foarte bună, neașteptat. Dimineață am făcut niște exerciții fizice care cred că m-au întremat.
Kg: 62.4
Vineri 5.04 Ziua a 19-a m-am trezit foarte bine.
9.00-18.00 Prin oraș, diverse întâlniri.
18.00-23.00 Studiu spiritual: ”Fii ceea ce ești” – Jean Klein – splendid
Stare fizică: foarte bună.Stare psihică: excelentăFoame: nici un pic
Și astăzi starea fizică a fost neașteptat de bună. Am făcut iarăși ceva exerciții fizice.
Kg: 62.2
Sâmbătă 6.04 Ziua a 20-a m-am trezit foarte bine.
8.00-23.00 Studiu spiritual: ”Iluzie și realitate” – Ranjit Maharaj”Realitatea Ultimă” – Nisagadatta MaharajAmbii maeștiri proveniți din aceiași linie spirituală, puțin cunoscută până de curând, veche de mii de ani
Stare fizică: foarte bună.Stare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 600ml
Și astăzi starea fizică a fost neașteptat de bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 62.0
Duminică 7.04 Ziua a 21-a m-am trezit foarte bine.
8.00-23.00 Studiu spiritual: ”Cine sunt eu” – Ramana MaharishiCând l-am citit acum mai bine de 20 de ani, m-a impresionat enorm, însă nu am înțeles cum să practic ceea ce spunea.Nu eram destul de ”copt” pentru asta pe atunci.Acum totul este altfel: este probabil cea mai directă Cale!”Când mintea devine tăcută și imobilă, Sinele va apărea”.”Dacă omul investighează cu perseverență natura minții, aceasta va dispărea, iar Sinele îi va lua locul”.

”Sinele este acolo unde nu mai există absolut deloc gândul ”eu”. Aceasta se cheamă tăcere”.

Stare fizică: foarte bună.Stare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 500ml
Și astăzi starea fizică a fost neașteptat de bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 61.9
Luni 8.04 Ziua a 22-a m-am trezit foarte bine.
9.00-12.00 Diverse întâlniri în oraș.
12.00-23.00 Studiu spiritual: ”Cine sunt eu” – Ramana Maharishi
Cum a avut loc dezvoltarea ”științei”?

  • cineva observă/urmărește/cercetează cu atenție un lucru/fenomen
  • în liniște ”gândește”/meditează la el
  • îi cade fisa”/”înțelege spontan” esența lucrului/fenomenului urmărit/observat/cercetat
  • enunță/descrie ”adevărul descoperit” și eventual îl și pune în aplicare parțial

Similar are loc orice ”cunoaștere”, inclusiv ”cunoașterea de sine”.

Pentru a ne cunoaște, întâi trebuie să ne observăm/cercetăm/urmărim cu atenție, în liniște și tăcere, până ”înțelegem” întâi ”ce/cine nu suntem”, pentru ca apoi să înțelegem și ”ce/cine suntem”.

Prima parte este un proces negeativ, de îndepărtare a ceea ce nu suntem. Este asemănător cu ”dezbrăcarea” succesivă a tuturor hainelor de pe noi, sau cu îndepărtarea, rând după rând a straturilor succesive ale unei cepe pentru a ajunge la miez.

Partea a doua, pozitivă, se întâmplă ”de la sine”, spontan: înțeleg ”cine/ce sunt”.

În prima parte ne bazăm destul de mult ”pe minte”, cel puțin la început. Apoi, din ce în ce mai mult accentul cade pe liniștea și tăcerea în care are loc ”revelația”.

În partea a doua mintea nu mai are absolut nici un rol, totul se bazează pe revelația care urmează stării de liniște și tăcere totală a minții.

Foarte importante în cercetarea de sine sunt următoarele concepte:

eu ≡ egou ≡ minte ≡ gând ≡ dorință  ≡ lume ≡ timp

Vom ”vedea”/înțelege la un moment dat că toate aceste concepte sunt echivalente, în sensul că fiecare ”trăiește” dacă și numai dacă oricare dintre celelalte ”trăiește”. Dacă oricare dintre ele nu este ”real” atunci și toate celelalte nu sunt reale. Așadar, când vom descoperii că oricare dintre aceste concepte este doar o ”imaginație”, nu are ”realitate în sine”, atunci vom descoperii că toate celelalte sunt asemenea, doar niște născociri, niște ”fantome” iluzorii. Atunci Adevărul se va revela ”de la sine”. Atunci ne vom cunoaște Sufletul.

Când atenția se mută de la cercetarea lucrurilor/evenimentelor ”exterioare” la observarea lucrurile/evenimentele ”interioare” se cheamă că a început cercetarea/căutarea spirituală, căutarea Adevărului/Sinelui/lui Dumnezeu.

Când vom cerceta/observa/urmări cu mare atenție eul/egoul/mintea/gândul/dorința/timpul vom constata/înțelege în cele din urmă că, în fapt, nu există în realitate așa ceva. Oricare din ele dovedit ca fiind iluzoriu, toate celelalte devin iluzorii. Odată cu dispariția orcăreia dintre ele, toate celelalte dispar. Atunci ”se obține” eliberarea/realizarea/cunoașterea. Atunci ne cunoaștem pe noi înșine.

Stare fizică: foarte bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 800ml
Și astăzi starea fizică a fost neașteptat de bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 61.7
Marți 9.04 Ziua a 23-a m-am trezit foarte bine.
8.00-23.00 Studiu spiritual: meditație și rugăciune
Stare fizică: foarte bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 500ml
Și astăzi starea fizică a fost neașteptat de bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 61.4
Miercuri 10.04 Ziua a 24-a m-am trezit foarte bine.
8.00-11.00 Studiu spiritual.
11.00-13.00 Mers la tribunal să iau un CD depus de Jandarmerie.Mers la Parchetul Militar să studiez dos. 328 la care au dat NUP.Bineînțeles că-i așteaptă un recurs.
13.00-18.30 La CSM am stat cam o oră. Am fluturat steagul câteva minute; n-am putut mai mult.La Cotroceni am stat în mașină: eram prea slăbit să ies cu steagul
Salvarea a venit și mi-a făcut analizele:Glicemie: 104SAT O2 : 99%TA: 94/63AV/Puls: 92
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 600ml
Și astăzi starea fizică a fost neașteptat de bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 61.0
Joi 11.04 Ziua a 25-a m-am trezit foarte bine.
8.00-11.00 Studiu spiritual.
11.00-18.30 La Cotroceni am stat în mașină: n-am reușit să ies cu steagul
Salvarea a venit și mi-a făcut analizele:Glicemie: 91SAT O2 : 100%TA: 102/67AV/Puls: 60
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 500ml
Și astăzi starea fizică a fost bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 60.6
Vineri 12.04 Ziua a 26-a M-am trezit slăbit.
9.00-11.00 Stat la soare.Imediat după am stat în apă aproape o oră să mă hidratez.
11.00-17.00 Stat în casă.Citit puțin.
17.00-19.00 Stat la soare.
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 1.5 l
Astăzi starea fizică a fost mai fluctuantă.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 60.1
Sâmbătă 13.04 Ziua a 27-a M-am trezit slăbit.
8.30-12.00 Stat la soare.Stat în apă o oră să mă hidratez.
12.00-16.00 Stat în casă.Citit puțin.
16.00-19.00 Stat la soare.
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 2 l
Starea fizică a fost bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 59.7
Duminică 14.04 Ziua a 28-a M-am trezit bine.
9.00-11.00 Stat la soare.
11.00-21.00 Stat în casă.Meditat.
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 2 l
Starea fizică a fost bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 59.3
Luni 15.04 Ziua a 29-a M-am trezit bine.
9.00-11.00 La Parchetul Militar, să recunosc jandarmii care m-au agresat.
11.00-21.00 Stat în casă.Meditat.
Stare fizică: bunăStare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 0.7 l
Starea fizică a fost bună.Câteva exerciții fizice pe parcursul întregii zile.
Kg: 59.0
Marți 16.04 Ziua a 30-a M-am trezit bine.
10.00-11.00 La fosta mea casă în Băneasa: executorul m-a notificat să vin pentru o executare silită. Un mincinos ordinar, care m-a pus pe drumuri și care l-a tel. mi-a zis că ora a fost greșită, după care a revenit și mi-a zis că data a fost greșită. Se pare că se strânge lațul în jurul hoților casei mele. Dumnezeu nu-i lasă să scape ușor, sunt sigur.
11.00-21.00 Stat în casă.Urmărit pe youtube câteva ”filme” cu Vladimir Pustan – excelent predicator.Citit despre hrană crudă.
Stare fizică: mai bună decât zilele trecute.Stare psihică: excelentăFoame: nici un picBăut apă: 1,3 l
Kg: 58.7
Comentarii
  1. Adina Florina Paraschiv spune:

    Sunt alaturi de dvs. Va doresc sanatate, sa rezistati. Am sa vin sa va sustin la Palatul Cotroceni cand veti fi acolo. Am participat la protestele din ianuarie incepand din 13.01la Cotroceni, pana la 02.02 dupa care m-am imbolnavit din cauza gerului si am zacut 3 saptamani. Am participat la marsurile dlui. Ghise cand am putut. Asa ca sunt cu sufletul acolo, poate reusim sa-l gonim pe netrebnic de la Cotroceni. Parlamentarii nu au curaj, numai noi , cat mai multi o putem face. Doamne ajuta! Adina Paraschiv

    • stegarul dac spune:

      mulțumesc frumos!
      de înțelepciune am nevoie să pot fi inspirat în ceea ce fac 🙂
      netrebnicul a fost gonit de astă vară din palat, acum stă acolo abuziv, cu acordul parlamentarilor fricoși
      doamne ajută!

  2. KANAKIDIS SIMONA DENISA spune:

    HIHIHI..cinci bucati …civil..plus zece bucati cu uniforma inseama 15 la unu singur plus steag tricolor…inseamna ca le este tare frica..mai ales de steag..ca asta n.are gaura!

    • stegarul dac spune:

      le e frică pentru că nu sunt în stare de nimic!
      dacă ar fi, și-ar fi găsit o slujbă decentă.
      dar tuturor băsiștilor le e frică, pentru că toți sunt impotenți. Dacă n-ar avea slujbe de la stat, direct sau indirect, ar muri de foame!

  3. Andrei spune:

    Doamne ajuta si mantuire!

  4. sava spune:

    Sanatate si putere de lupta .Astazi la ora 17.00 ,15 nebuni din piata Universitatii am protestat la statuia Leul si apoi am plecat in mars pana in fata la Palatul Cotroceni .Te-am asteptat sa fii prezent dar nu am stiut ca esti in greva foamei .Doamne ajuta sa izbandesti in ceea ce ti-ai propus si maine sa o le spun si celor care nu stiau ca esti in greva foamei.Pacat ca am ramas din ce in ce mai putini si ca lumea nu intelege ca a protesta este ceva normal intr-o democratie adevarata.

    • stegarul dac spune:

      mulțumesc!
      ceea ce doresc eu este infinit: să-l cunosc pe Dumnezeu! Doamne ajută!
      despre numărul celor rămași nu pot să-ți spun decât că numărul este nesemnificativ; importantă este valoarea lor!
      însă cei ce protestează împotriva abuzurilor și minciunii reprezentată de regimul băsescu – la care aderă ușor-ușor și USL-ul – sunt cel puțin 7.4 milioane, care în tăcere își doresc eliberarea de corupția generalizată din stat. Această dorință crește și sapă clipă de clipă în conștiința noastră ceea ce avem de făcut în viitor!

  5. Focul sacru spune:

    Unde sunt dacii, unde s-au dus ?
    Unde-s eroii, ce s-au opus,
    Crudului duşman, de la apus.
    Ce au vrut romanii, de ce i-au distrus,
    De ce oare religia, istoria ne-a ascuns ?

    Zamolxe doreşte, să ne amintim,
    Şi Dacia el vrea, să o iubim.
    Căci noi azi ne tragem chiar dintre daci,
    Din neamul cel sfânt, din geţi şi din traci.

    Pe aceste ţinuturi mult sânge a curs. E sângele sfânt !
    Al celor ce-n luptă, porneau doar cu un gând,
    Să nu cedeze, nici măcar o palmă de pământ
    Chiar de vor intra -n mormânt.

    Zamolxe e sus, de acolo veghează,
    Ne-ndrumă uşor şi sufletul ni-l luminează.
    Dar nu poate el, prea mult să ne ajute
    Căci forţa unui zeu, chiar şi a celui mai sfânt,

    E dată de noi, cei ce stăm pe pământ.
    Şi dacă lumea l-a uitat şi forţa lui s-a diminuat
    Şi dacă lumea nu-l slăveşte şi forţa lui se ofileşte
    Şi dacă lumea nu-l mai vrea, uitarea se va aşeza.

    Căci noi de mult, alţi zei am adoptat,
    Impuşi chiar ei, de farisei şi de evrei.
    Şi de aceea, doar atât-am învăţat,
    De la religia care a urmat.

    Zei buni de care trebuie, să-ţi fie frică,
    Căci foarte uşor, pot prinde pică, pe cei ce capul şi-l ridică
    Şi de se-ntorc iar pe pământ, răzbunători aşa cum sunt,
    Ei vor arde totu-n cale, cu pârjolul cel mai mare.

    Oare ei chiar nu mai ştiu, oare totuşi au uitat ?
    Că făr` de omul, ce ca prostul se-nchină, slavă cerului să dea,
    Iar ei zei, cu nonşalanţă întind mâna să o ia.
    Nici chiar ei, frumoşii zei, rostul nu îşi vor avea
    Şi stingându-se ca proştii, în eter vor dispărea.

    Dară noi, poporul cel mai sfânt,
    Doar ne vom preface, că ei zei ne sunt
    Şi azi capul cel plecat, pe furiş l-am ridicat,
    La Zamolxe ne-am rugat, slavă lui i-am închinat
    Căci doar el ne-a prezentat, celor ce s-au înălţat.

  6. Nastase spune:

    Te rog frumos ia macar o bomboana cu glucoza, pierderile de masa corporala s-au accentuat, si creierul o sa fie afectat ceea ce nu e bine pe termen lung. Creierul este cel mai mare consumator de glucoza si nu face compromisuri ori ii dai ce ii trebui ori isi ia singur din muschi in special. Take care!

    Dr. Nastase Eduard
    Medicina de Urgente

    • stegarul dac spune:

      vă mulțumesc frumos pt grijă și pt sfaturi:
      am studiat în ultimile zile problema și am înțeles că până la 100 de zile nu sunt nici un fel de probleme.
      și chiar dacă studiile ar fi spus pe dos, eu încrederea tot în Dumnezeu mi-aș fi pus-o.

Lasă un răspuns

