Plângere penală împotriva primarului Romanului -”leuștean”- și a șefului Poliției locale Roman

Posted: 6 Decembrie 2012 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , ,

în urma refuzului ”primarului leuștean” de a renunța la susținerea ”păsăricii revopsite a lui băse”, Stegarul Dac începe lupta pentru demiterea primarului, și instaurarea domniei legii în Roman.

Această acțiune este menită să dovedească politicienilor și poporului că un singur cetățean care are dreptatea de partea sa și are suficientă determinare înfrânge orice obstacol, și că orice politician care a mințit într-un mod fragrant, cum a făcut-o numitul Leuștean, va fi exilat de popor.

Cine poate să-mi aducă adăugiri la această primă formă a plângerii, îi mulțumesc anticipat.

PARCHETUL DE PE LÂNGĂ JUDECĂTORIA ROMAN

Dosar nr. 5050 /P/2012

 

 

DOMNULE PRIM PROCUROR,

 

         Subsemnatul, AVRAMUŢĂ CEZAR CĂTĂLIN, domiciliat în ………………………, formulez prezenta

PLÂNGERE PENALĂ

 

împotriva numiţilor: LAURENŢIU DAN LEOREANU (primarul municipiului Roman), DANIEL CAZACU (directorul Poliţiei Locale Roman), PANAITE CĂTĂLIN, BRANCHI DANIEL VASILE, PRALEA ……… (angajaţi ai Poliţiei Locale Roman), CĂPRARU ……… (patronul restaurantului CAPRI) pentru săvârşirea infracţiunilor prevăzute de: art. 180 (lovirea sau alte violenţe), art. 193 (ameninţarea), art. 189 (lipsirea de libertate în mod ilegal), art. 246 (abuzul în serviciu contra intereselor persoanei), art. 247 (abuzul în serviciu prin îngrădirea unor drepturi), art. 250 (purtarea abuzivă) Cod penal, şi vă rog ca, după analizarea întregului material probatoriu ce va fi încuviinţat şi administrat în cursul cercetării pe care o veţi dispune, să începeţi urmărirea penală, să puneţi în mişcare acţiunea penală şi să îi trimiteţi în judecată prin rechizitoriu pe învinuiţi pentru comiterea infracţiunilor mai sus amintite.

 

MOTIVE

 

         În fapt: În data de 24.11.2012, în timpul legal stabilit pentru campania electorală pentru alegerile parlamentare din 9.12.2012, apreciind că, în calitatea mea de cetăţean liber şi responsabil într-un stat de drept, democratic, îmi pot manifesta liber şi neîngrădit libertăţile fundamentale, garantate inclusiv de Constituţia României, am hotărât să îmi exprim adeziunea şi crezul în valorile statului de drept în localitatea Roman, jud. Neamţ. Menţionez că acest municipiu face parte din colegiul nr. 4 pentru Camera Deputaţilor din acest judeţ, colegiu în care eram informat că va candida şi doamna Elena Udrea, fost ministru în guvernele PDL. Apreciz că activitatea politică a acestei persoane a fost una dintre principalele surse de suferinţă pentru cetăţenul de rând, şi deoarece ea a evitat să mai candideze în fostul colegiu din capitală, am apreciat firească manifestarea mea, cu atât mai mult cu cât ea este una paşnică, şi se înscrie în aceaşi linie cu întreaga mea conduită cunoscută deja la nivel naţional, întrucât, în acelaşi spirit, mă manifest din ianuarie 2012 în Piaţa Universităţii şi nu numai.

Deja, în momentul sosirii mele în municipiul Roman, aflându-mă în zona centrală a oraşului, în faţa sediului de campanie ARD, plimbându-mă paşnic şi fluturând drapelul naţional, fără a săvârşi nici o faptă incriminată de vre-o normă legală ca fiind contravenţie sau chiar infracţiune, am fost oprit şi interpelat de o echipă a jandarmeriei care a apărut în zonă şi care mi-a cerut pur şi simplu să mă legitimez. Am cerut, după cum este şi firesc, să mi se comunice motivul pentru care sunt oprit şi legitimat, întrucât nu am tulburat în nici un fel ordinea şi liniştea publică, simplul fapt de a flutura steagul naţional nefiind o acţiune care să aibă un caracter ilicit (cel puţin în umila mea opinie). O persoană (al cărei nr de telefon îl am) aflată în zonă a intervenit şi le-a cerut jandarmilor să mă lase în pace, pentru că nu fac nimic rău, drept urmare aceştia s-au retras, renunţând la intenţia lor.

După circa 30 min., a apărut la faţa locului şi un echipaj al poliţiei care, de asemenea, mi-a cerut să mă legitimez. În mod similar, eu cerându-le să-mi explice interpelarea lor, alte persoane, din nou, au intervenit susţinând că se comite un abuz şi că, în mod cert, sunt liber să fac ceea ce făceam, respectiv să mă plimb paşnic fluturând steagul patriei (nici măcar vreun simbol electoral al vreunei formaţiuni politice), chiar dacă eram în apropierea unui sediu de campanie al unui candidat pe care nu-l susţin. Şi acest echipaj de poliţie s-a retras.

Deoarece manifestarea mea constantă a fost făcută cunoscută întregii naţiuni încă din luna ianuarie prin imaginile difuzate de mass-media, inclusiv de posturi de televiziune naţionale la care am fost invitat, fiind deja o „persoană publică”, în mod cert eram cunoscut şi autorităţilor locale, dar prezenţa mea era una deranjantă pentru candidata ARD, spijinită făţiş şi fără nici un fel de rezerve inclusiv de către primarul municipiului (care apare în toate afişajele electorale ale doamnei Udrea, deşi el nu este un competitor în această campanie electorală), motiv pentru care s-a încercat înlăturarea mea din zonă, abuzându-se inclusiv de instituţiile publice şi calităţile oficiale în acest scop.

Menţionez că, după aceste incidente, în data de 24.11.2012, nu am mai fost interpelat de organele poliţiei şi nici în ziua imediat următoare. În schimb, fără a avea calităţi oficiale, diverse persoane, dintre care multe ieşind chiar din respectivul sediu de campanie, mi-au adresat ameninţări şi injurii, fiind scuipat, îmbrâncit, lovit, agresat verbal, fapte cărora nu le-am dat curs şi de care nu m-am lăsat provocat, eu continuând să-mi manifest convingerile în acelaşi mod paşnic în care am făcut-o şi până atunci, chiar de un an de zile încoace. Pentru unele dintre aceste fapte, bazându-mă pe înregistrări video (inclusiv pe cele realizate de camerele de luat vederi stradale) şi pe fotografii pe care le-am făcut unora dintre aceste persoane, am depus deja o plângere penală la poliţia municipiului Roman în data de 5.12.2012, solicitând identificarea şi tragerea la răspundere penală a făptuitorilor.

În data de 26.11.2012, în jurul orei 10, mă aflam în piața agroalimentară din Roman, fluturând steagul tricolor și împărțind niște fluturași intitulați ”Apocalipsa lui băse” (anexez o copie) în care îmi expun ”profeția” legată de apropiatul „deces politic al lui băse”, în opinia mea (una la care sper că mai am dreptul într-o ţară membră a Uniunii Europene şi al cărei cetăţean sunt) acesta fiind un infractor aflat doar temporar la palatul Cotroceni şi asta nu pentru mult timp. În fapt, acesta este crezul meu politic, susţinut şi argumentat inclusiv de către senatorul Ioan Ghişe, şi pe care îl exprim în felul următor: ”Pe 9.12.2012, poporul va consfinți, prin vot, ieșirea din epoca portocalie; haita porto-verzuie va sfârși în țepele promise de băse; prima victimă o vor face romașcanii, care o A.R.D. rău pe Udrea; în ciuda fraudelor nemăsurate, rezultatele vor da câștig de cauză USL, cu peste 60% din voturi; sătul de atâta nedreptate făcută poporului român, Dumnezeu i-a luat mințile președintelui demis și acesta va nominaliza încă un prim-ministru securist; după cele mai ample manifestații de stradă de după ’89, agenturile străine își vor retrage guvernatorul, obligându-l să demisioneze; la 12 zile, pe 21.12.2012, băse va fi surghiunit; România va fi prima țară eliberată de Popor, cu ajutorul lui Dumnezeu; Poporul se va întoarce la Dumnezeu, iar Dumnezeul politicienilor va deveni Poporul; noi începem unde se termină băsismul; Adevărul începe o dată cu sfârșitul minciunii; pe 25 Decembrie va fi un adevărat Crăciun fericit; semnează Stegarul Dac”.

În acelaşi spirit, în piaţă, în timp ce împărţeam aceşti fluturaşi, cântam şi le spuneam celor dispuşi să mă asculte, următoarele: „Sunt român şi nu sunt de vînzare; eu nu mă vând pe o geacă şi un fular de plastic. Românii adevăraţi nu se vând, aşa cum o fac unii dintre voi. Românii adevăraţi au demnitate. Băse e gelos pe romaşcani: îi ARD păsărica vopsită” şi am cântat „Aoleu, ce-o să te faci Băse zău, se mărită Udrea ta, cu Pinalti (Leuştean) la Roman”. Drept urmare, toți cei care erau îmbrăcați în geci albastre cu însemne electorale ale candidatei Elena Udrea, care mai înainte erau vocali și îmi cereau să plec acasă, au tăcut rușinați, simțindu-se ”cu musca pe căciulă”.

Le mai spuneam: „Ce dai, aia primeşti!”, după cum ne-a spus Isus. „La fel afirmam că nimeni nu e mai presus de lege, şi că „păsărica revopsită a lui băse” va ajunge acolo de unde a venit, adică pe centură. Bineînţeles, că mă refeream la centura de pe marginea politicii unde cred că-i este locul unei persoane de o asemenea minusculă anvergură”; „Hai să-i dăm papucii, ca să-i meargă fulgii!, dacă i-a mai rămas vreo pană de cât s-a vopsit şi revopsit şi de cât a zburat‚ din floare în floare, sau mai bine zis, din copac în copac”; „Hai să-i învăţăm pe politicieni că poporu-i suveran”; „Hai să învăţăm noi că suntem poporul suveran!”; „Cine ciuruie la sfârşit, ciuruie mai bine!” şi „Cine ciuruie va sfârşi ciuruit!”; „Haideţi la vot, să-l ciuruim de tot!”; şi, mai ales, „Poporul a decis, băsescu e demis!”.

Când plecam din piaţă, în momentul în care am ajuns în dreptul restaurantului „Capri” din apropiere, a ieşit din incinta acestuia un cetăţean despre care am aflat ulterior că este patronul restaurantului şi, de asemenea, consilier local PDL, care mi-a adresat injurii şi m-a ameninţat că mă omoară dacă nu părăsesc localitatea. Doar soţia lui l-a împiedicat să nu vină la mine, reţinându-l cu braţele, din spate, şi spunându-i să mă lase, să nu aibă probleme. Am sunat la 112, şi am anunţat poliţia că sunt ameninţat. Aceştia au venit în circa 5 min. În tot acest timp individul a continuat să mă ameninţe şi să-mi aducă injurii. O altă persoană, probabil o rudă sau un angajat al acestuia, i s-a alăturat în a mă insulta. Eu nu am răspuns decât că mai este puţin şi toată puterea lor se va stinge, şi atunci să vedem cât de vocali mai sunt.

Am relatat unuia dintre poliţiştii care au venit la faţa locului ce s-a întâmplat, celălalt poliţist intrând direct în restaurant (încercând probabil să-l calmeze pe individ), de unde a revenit după circa 5 minute cu patronul localului. Cu toate acestea, în continuare, respectivul patron mi-a adresat injurii, deşi se afla în prezenţa poliţiştilor, aceştia neintervenind în nici un fel.

Imediat, la faţa locului a sosit şi un echipaj al poliţiei locale, probabil că în urma sfaturilor poliţistului intrat în restaurant, care, de asemenea, a intrat direct în restaurant, unde agenţii respectivi au stat circa 5 minute. Când au ieşit, au vorbit cu cel care m-a legitimat întrebând dacă am fost identificat, iar în urma răspunsului afirmativ al acestuia, eu am fost rugat să părăsesc zona pentru ca acest conflict să nu degenereze. M-am conformat cererii şi în câteva minute am ajuns în faţa sediului de campanie ARD, unde m-am plimbat şi am fluturat steagul, după care am mers în faţa primăriei. Acolo se afla deja presa locală, pentru că primarul avea o conferinţă de presă. Despre aceasta am aflat ulterior că a avut ca subiect inclusiv prezenţa mea în municipiul Roman, din poziţia sa oficială edilul nesfiindu-se să arunce cu lături şi cu minciuni sfruntate la adresa mea, să mă calomnieze susţinând că aş fi comis fapte antisociale, afirmând inclusiv că eu aş fi refuzat să mă legitimez (și totuși organele în drept nu au luat nici o măsură!), că am încercat să smulg de pe geamurile unor restaurante afișe electorale, înjurând pe cei din restaurante, că sunt plătit de un partid pentru a tulbura liniștea publică, mergând până acolo încât a declarat că eu aș fi avut intenția (are premoniții primarul nostru) să urinez pe treptele primărie, lucruri neadevărate şi care căutau să justifice probabil măsurile pe care acesta intenţiona să le dispună împotriva mea.

Conferinţa de presă şi cele inventate pe seama mea de sus numitul primar a fost rezumată şi pe internet la adresa: http://www.ziarulderoman.ro/27497/stegarul-dac-a-ajuns-pe-mana-politistilor/

Presa aflată la faţa locului a început să mă intervieveze, moment în care, fără a ţine cont că eram ocupat cu ceea ce făceam, un agent mi-a cerut să mă legitimez. L-am atenţionat că dau un interviu în chiar acel moment, şi că ar fi putut avea răbdare măcar până terminam. Cum însă, fusesem deja întrerupt, şi nu mă ştiam, din nou, să fi săvârşit vreo faptă nelegală, l-am întrebat la rândul meu pe agent de ce îmi solicită legitimarea. Acesta mi-a răspuns că „sunt suspect”. L-am întrebat şi pe superiorul care îl însoţea dacă şi dumnealui îi par suspect, acesta dând pur şi simplu ordin să mi se pună cătuşele. În nici un caz nu existau indicii temeinice că ar fi fost săvârşită vreo infracţiune, iar atitudinea mea nu era una de natură a duce la necesitatea luării unei astfel de măsuri disproporţionate.

Întreaga scenă a fost filmată de presa locală şi se găseşte şi pe internet, la adresa: http://www.youtube.com/watch?v=XLbu_6gk8Do

Am fost trântit la pământ cu o brutalitate nejustificată, încătuşat, săltat şi vârât cu forţa într-o maşină a poliţiei locale şi condus apoi la sediul poliţiei orăşeneşti, unde mi-au fost scoase cătuşele, şi ulterior la sediul poliţiei locale unde mi-au fost dresate un număr de 3 (trei) procese verbale pentru fapte pe care nu le-am comis, respectiv:

– refuzul legitimării (neadevărat, întrucât fusesem legitimat deja cu câteva minute mai devreme şi este absolut nefiresc, abuziv şi chiar umilitor să ţi se ceară cu o asemenea frecvenţă şi obstinaţie actele de identitate, în condiţiile în care nu ai făcut chiar nimic, nimănui);

– că aş fi adus injurii unui cetăţean (lucru neadevărat, contextul fiind cel prezentat de mine anterior şi în care m-am comportat civilizat, fără a răspunde provocărilor, eu nefiind auzit niciodată de nimeni exprimându-mă vulgar, grosolan, etc., darămite să înjur pe cineva);

– că aş fi intenţionat să urinez pe treptele primăriei (la o atare afirmaţie, mi-am făcut cruce şi l-am întrebat pe adjunctul şefului poliţiei locale, numitul Panaite, care ordona celor doi agenţi conţinutul proceselor-verbale pe care să mi le întocmească, cum poate să inventeze astfel de grozăvii pe care să mi le pună în seamă, în lipsa oricăror probe şi indicii, încălcându-mi flagrant minimele libertăţi fundamentale; acesta a repetat de 3-4 ori acuzaţia susţinând că aş fi fost văzut de însuşi primar, care ordonase măsurile împotriva mea; i-am atenționat, în clar, de câteva ori pe agenții care întocmeau procesele verbale, în timp ce șeful lor intra și ieșea repetat din încăpere, că aceste minciună și invenție aberantă va face obiectul unei cercetări penale; unul dintre agenți a afirmat, repetat, că el nu scrie un asemenea proces-verbal, iar dacă primarul m-a văzut făcând cele menționate, atunci el să scrie; de asemenea le-am pus în vedere că trebuie să facă raport superiorilor pentru presiunile care se fac asupra lor, pentru a nu fi ei în culpă).

Solicit să dispuneţi cercetarea celor sesizate, sub aspectul comiterii infracţiunilor prevăzute şi pedepsite de: art. 180 (lovirea sau alte violenţe), art. 193 (ameninţarea), art. 189 (lipsirea de libertate în mod ilegal), art. 246 (abuzul în serviciu contra intereselor persoanei), art. 247 (abuzul în serviciu prin îngrădirea unor drepturi), art. 250 (purtarea abuzivă) Cod penal.

Apreciez că mi-au fost încălcate cu o brutalitate demnă de o dictatură, normală în comunism și nu în societatea democratică pe care încercăm să o construim, mai multe drepturi şi libertăţi fundamentale, garantate de constituție şi de Convenţia Europeană a Drepturilor Omului la care România este parte, şi anume: dreptul la opinie, dreptul la libertatea conștiinței, egalitatea în drepturi (nediscriminarea), dreptul la integritate fizică și psihică, dreptul la libertate individuală și siguranța persoanei, dreptul la liberă circulație, precum și libertatea de exprimare, şi mai ales demnitatea mea de român și de dac autentic (amintesc faptul că eu lupt pașnic pentru instaurarea democrației și statului de drept din ianuarie, în Piața Universității din București, și sunt cunoscut ca ”Stegarul Dac”, ”un singur vot”, sau ”stegarul din piața universității). Pentru a argumenta, citez din Constituţia României:

„ARTICOLUL 1: Statul român

(3) România este stat de drept, democratic si social, în care demnitatea omului, drepturile si libertatile cetatenilor, libera dezvoltare a personalitatii umane, dreptatea si pluralismul politic reprezinta valori supreme, în spiritul traditiilor democratice ale poporului român si idealurilor Revolutiei din decembrie 1989, si sunt garantate.

ARTICOLUL 16. Egalitatea în drepturi

(1) Cetatenii sunt egali în fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari.

(2) Nimeni nu este mai presus de lege.

ARTICOLUL 20: Tratatele internationale privind drepturile omului

(1) Dispozitiile constitutionale privind drepturile si libertatile cetatenilor vor fi interpretate si aplicate în concordanta cu Declaratia Universala a Drepturilor Omului, cu pactele si cu celelalte tratate la care România este parte.

ARTICOLUL 22: Dreptul la viata si la integritate fizica si psihica

(1) Dreptul la viata, precum si dreptul la integritate fizica si psihica ale persoanei sunt garantate.

(2) Nimeni nu poate fi supus torturii si nici unui fel de pedeapsa sau de tratament inuman ori degradant.

ARTICOLUL 23: Libertatea individuala

(1) Libertatea individuala si siguranta persoanei sunt inviolabile.

(2) Perchezitionarea, retinerea sau arestarea unei persoane sunt permise numai în cazurile si cu procedura prevazute de lege.

ARTICOLUL 25: Libera circulatie

(1) Dreptul la libera circulatie, în tara si în strainatate, este garantat.

ARTICOLUL 26: Viata intima, familiala si privata

(1) Autoritatile publice respecta si ocrotesc viata intima, familiala si privata.

(2) Persoana fizica are dreptul sa dispuna de ea însasi, daca nu încalca drepturile si libertatile altora, ordinea publica sau bunele moravuri.

ARTICOLUL 29: Libertatea constiintei

(1) Libertatea gândirii si a opiniilor, precum si libertatea credintelor religioase nu pot fi îngradite sub nici o forma. Nimeni nu poate fi constrâns sa adopte o opinie ori sa adere la o credinta religioasa, contrare convingerilor sale.

(2) Libertatea constiintei este garantata; ea trebuie sa se manifeste în spirit de toleranta si de respect reciproc.

ARTICOLUL 30: Libertatea de exprimare

(1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

(2) Cenzura de orice fel este interzisa.

(6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine.

(7) Sunt interzise de lege defaimarea tarii si a natiunii, îndemnul la razboi de agresiune, la ura  nationala, rasiala, de clasa sau religioasa, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenta publica, precum si manifestarile obscene, contrare bunelor moravuri.

(8) Raspunderea civila pentru informatia sau pentru creatia adusa la cunostinta publica revine editorului sau realizatorului, autorului, organizatorului manifestarii artistice, proprietarului mijlocului de multiplicare, al postului de radio sau de televiziune, în conditiile legii.

ARTICOLUL 54: Fidelitatea fata de tara

(1) Fidelitatea fata de tara este sacra.

(2) Cetatenii carora le sunt încredintate functii publice, precum si militarii, raspund de îndeplinirea cu credinta a obligatiilor ce le revin si, în acest scop, vor depune juramântul cerut de lege.”

Primarul și șeful poliției locale au dovedit că suprem pentru ei nu este statul de drept ci comportamentul dictatorial, pe care l-au învățat de la ”idolul lor politic”, însuși autointitulatului ”șef al statului”, infractorul Traian Băsescu, care se menține la putere prin multiple infracțiuni (cea mai gravă fiind cea de uzurpare de suveranitate), cu largul concurs al întregii clase politice, care dovedesc cu toții dispreț față de statul de drept și față de votul poporului.

Respectul față de drapelul național (unul dintre simbolurile naționale) este pentru Poliția locală Roman și pentru ”primarul leuștean” facultativă și neimportantă față de prioritățile lor electorale.

De principiul proporționalității acțiunilor probabil că nici nu s-a auzit la primarul Romanului și ”vasalii săi” din poliția locală.

Primarul se află într-o continuă campanie electorală mascată, în care deturnează fondurile primăriei pentru a-și promova interesele personale și politice, în disprețul total al cetățenilor care i-au dat mandatul pentru a le reprezenta cu bună credință interesele.

Primarul nu înțelege că democrația înseamnă că ”un ales” trebuie să îndeplinească interesul alegătorilor și nicidecum interesele unor clientele mafiote care l-au adus la putere.

Dacă el abia venit la bucate/la conducere, în loc să aibă grijă de urbe, deturnează cu atâta nonșalanță bugetul primăriei, punându-l în slujba unei campanii electorale în care el nici măcar nu este competitor, ci are doar partizanate dictate de sus, înseamnă că în viitor îi va batjocori cu şi mai mult dispreț pe concitadinii în fruntea cărora se află.

În loc să dai dovadă de grijă și să te pliezi tu pe nevoile, interesele și convingerile cetățenilor alegători, tu încerci din răsputeri, utilizând fraudulos fondurile primăriei, să ”le bagi pe gât” pe cea care reprezintă ”simbolul deturnării banilor în România”, a opulenței și a sfidării cetățenilor – am numit-o pe Elena Udrea, cunoscută și ca ”păsărica vopsită și revopsită a lui băse„.

Interesul romașcanilor este ca orașul și țara să fie reprezentat spre lauda lor în parlament, de concitadini demni, onești, dedicați servirii intereselor obștei pe care le cunosc în mod direct, nemijlocit, şi nu de indivizi huliți de o țară întreagă, fugiți din locurile unde au obținut precedentele mandate şi unde nu mai au nici o susținere (în încercarea disperată de ”a păcăli alți proști” şi de a fugi sub aripa imunităţii parlamentare de răspunderea pentru faptele săvârşite în timpul mandatului anterior).

Dacă, tu primar, ești în stare să te folosești de simbolurile sacre ale poporului român, de credința creștină, pentru a manipula decizia cetățenilor alegători și a fauda conștiința acestora –prin mascarada, consider eu, de sfințire a crucii din comuna Ion Creangă-, înseamnă că tu ești absolut neinteresat și profund disprețuitor față de orice interes real al cetățenilor, pe care ar trebui să-i servești, și ale căror interese ai jurat să le aperi.

Acest episod o să-l prezint detaliat ulterior, însă menționez câteva dintre aspectele ”întâlnirii” de la ”solemnitatea” ce-a avut loc în comuna Ion Creangă, de față cu multe autorități locale și județene, statale și religioase. I-am interpelat pe preoți:

”Sunt ”apărătorii credinței” – popii noștrii cei de toate zilele – niște mincinoși?”

I-am întrebat pe ”preasfinții” –peste 20 de bucăți, în frunte cu un episcop- prezenți la ”sfințirea” unei viitoare biserici din lemn și a ”celei mai mari crucii” din Moldova, ce zice Dumnezeu de gestul lor?  Ei, care vorbesc ”atât de frumos” despre adevăr, să mintă cu atâta nerușinare, ”ascunzând” sub aspectul unei manifestări religioase o mizerabilă campanie electorală ”pe față”? Ce zice oare Dumnezeu?

Ce-au răspuns ”preasfinții” când i-am întrebat? Au tăcut mâlc. Tăcerea lor este răspunsul cel mai elocvent …

Ce-a răspuns ”păsărica revopsită a lui băse” –alias Elena Udrea-, când am interpelat-o? Nimic. A tăcut mâlc, și a fugit ”cu coada între picioare”. Tăcerea ei  este, deasemenea, cel mai elocvent răspuns.

Atât de disperat să fi încât să nu mai ai ”nici o limită”? (culmea iubirii de partid: ”să nu-ți mai convină să te ARDă doar Bucureștiul, să vrei să te ARDă întreaga țară).

Dacă nici nu s-a stins bine ecoul jurământului de credință față de țară, cetățeni și democrație, și tu, primar, deja abuzezi flagrant de ”puterile obținute” înseamnă că unicul tău scop nu este decât acela de a jefui cât se poate cetățenii în folosul tău și al partidului pe cale de dispariție pe care îl susții.

În primul rând, și cel mai grav, este atentatul la democrație. Interzicerea brutală a liberei exprimări de opinie, colomnierea publică în coferință de presă, inventarea unor acuze aberante, presiunea asupra ogranelor de poliție locală și instigarea acestora la comiterea de abuzuri, fiecare în parte constituie tot atâtea motive reale și serioase pentru ca primarul să-și de-a demisia, și nu demisia de onoare –pentru că nu poate exista onoare la un individ fără pic de caracter- ci demisia de rușine că faci România și Romanul și romașcanii de rușine.

A mers la mai multe restaurante din municipiu și a încercat să smulgă de pe geamuri afișe electorale, i-a înjurat pe cei din restaurante și a încercat, apoi, să urineze pe scările Primăriei. Persoana nu a vrut să se legitimeze și nu a depus nici o solicitare la Primărie pentru organizarea vreunei acțiuni de protest. Am aflat că acest individ, cazat la un hotel din oraș, are o vilă de un milion de euro, este executat de Fisc și este plătit de reprezentanții unui partid să tulbure liniștea publică. Nu e plătit nici de PSD, nici de PNL, ci de celălalt partid care face parte din alianța USL. Romașcanii nu sunt bătaia de joc a nimănui, iar astfel de oameni plătiți să facă rău în localitatea noastră nu sunt tolerați aici. Bărbatul a fost încătușat și dus la Poliția Locală, a spus primarul Laurențiu Dan Leoreanu, în cadrul unei conferințe de presă.

”Romașcanii nu sunt bătaia de joc a nimănui, iar astfel de oameni plătiți să facă rău în localitatea noastră nu sunt tolerați aici”.– nu reprezintă decât instigarea populație și instituțiilor statului la violență și intoleranță.

În presa locală apare și comentariul șefului poliției locale: ”În ce privește acuzațiile bărbatului, care susține că a fost bătut, directorul Poliției Locale Roman, Daniel Cazacu, a explicat: “O simplă încătușare nu înseamnă bătaie””, asta fiind odovadă a implicării politice a poliției Locale, pentru care încălcarea multor drepturi fundamentale nu constituie decât ”o simplă încătușare”, aceasta nu este ”o bătaie”, singura care ar fi de incriminat, în opinia instutuției.

Niciunde în țară nu s-a mai întâmplat ca un cetățean liber să fie încătușat și abuzat în asemenea mod la îndemnul expres al primarului. Să fi în stare de asemenea abuzuri, de atâta premeditare și de atâta dispreț față de lege, arată clar o mare incompatibilitate între lipsa ta de caracter și funcția ocupată, care trebuie să fie tocmai exemplul și modelul de conștiință civică, integritate și moralitate din localitate.

Dacă un primar instigă la violență împotriva cetățenilor pașnici, instigă și e părtaș la deturnarea fondurilor primăriei pentru un scop personal sau de partid, dacă instigă și realizează utilizarea bisericii la inducerea în eroare a electoratului, înseamnă că ”nu ai nici un Dumnezeu” și nici un pic de conștiință, și consideri cetățenii liberi ai municipiului ca pe o turmă demnă de dispreț, fără conștiință și puterea de a înțelege mizeriile pe care le faci. Și chiar dacă cetățenii, în mare parte pricep nelegalitățile pe care le faci, te consideri prea puternic pentru ca să poți fi atins în vre-un fel. Asta, în mare parte pentru că, ”cunoști prea bine” ”sistemul ticăloșit”, sistemul corupt în care tu ești ”șef local”. Din această cauză ”nu ai frică”. Cu alte cuvinte te bazezi pe corupția profundă care afectează grav poliția și justiția din România (este o opinie personală, confirmată tocmai de purtarea autorităților locale din Roman față de mine).

Același lucru și pentru adjunctul șefului Poliției Locala. Să accepți și să pui în aplicare ordine aberante doar pentru că ”ți-a ordonat primarul”, arată o lipsă de caracter și un dispreț față de lege de neconceput pentru un militar. Seamănă mai mult cu un comando de mercenari decât cu un organ al statului care este înființat, ”viețuiește” pentru a asigura octrotirea cetățenilor și a drepturilor și libertăților fundamentale ale individului.

Ambii nu înțeleg că esența democrației și a statului de drept o reprezintă respectarea drepturilor și libertăților fundamentale ale individului, iar jurământul depus la investire/numire asta presupune. Dacă tu ca primar nu înțelegi esența legii, ce pretenție mai poți avea să îndrumi cetățenii aflați sub ”conducerea ta” spre mai multă democrație, unica care poate asigura mai multă bunăstare pentru cetățeni.

Dă dovadă de responsabilitate față de romașcani și față de lege acest individ slugarnic, care, în timp ce este plătit din banii contribuabililor (mulți sărăciți de ”guvernarea ticăloșită”), se gudură ”ca un cățeluș” la dispoziția ”păsăricii lui băse”, fugită din București din cauza iubirii arzătoare a acestora?

Au curaj și încredere romașcanii să-l lase pe ”primarul leuștean” să le poarte de grijă bugetului primăriei și intereselor lor?

Din aceste motive am să inițiez un referendum local, prin care cetățenii municipiului Roman să decidă dacă ”un astfel de individ” mai are calitatea de a conduce urbea.

Demnitatea umană, conștiința și responsabilitatea trebuie să fie un ”bun” comun, uzual, foarte bine cunoscut unui ”ales” local sau național.

Acțiunea mea se constiuie ca un act civic menit să dovedească că statul de drept poate funcționa în România, dacă ”pe traseul”, ”în destinul” unei plângeri penale se întâlnesc un procuror cu caracter, niște judecători cu caracter și un oraș cu caracter. Eu personal consider că nu degeaba Roman poartă numele țării, el trebuie să reprezinte steagul țării în lupta pentru democrație.

Subliniez imensa căldură cu care m-au întâmpinat marea majoritate a romașcanilor întâlniți, dar și imensa vulgaritate și violență în limbaj a reprezentanților ARD care probabil că vor să A.R.D.ă acum tot ce-a rămas nepârjolit după invazia băsistă.

Consider că ciocnirea a două ideologii, a două conștiințe, se petrece acum la scară națională și mondială: Adevărul cu minciuna, Bunul simț cu vulgaritatea, Blândețea cu violența, Spiritualitatea cu materialismul. Ele se înfruntă acum în Roman pentru a decide în aceastăbătălie pentru Stalingradul democrației în România” –cum a numit-o maestrul Mircea Diaconu, acest martir al democrației românești.

Acum și aici, în Roman, Dumnezeu consfințește decizia de veacuri a poporului român de a trăi ”în pace și armonie”, spre exemplul/modelul întregii lumi.

Acum și aici, la Roman, vor înțelege și politicienii români că ”lipsa de cultură” a poporului român nu înseamnă nicidecum lipsa bunului simț, ci dimpotrivă, ea scoate în evidență patriotismul, spiritualitatea și veselia (cheful de viață) a poporului român.

Curchil spune că ”caracterul se dovedește în momentele cruciale, dar se construiește clipă de clipă”. Caracterul poporului român va fi dovedit în aceste clipe la Roman și el s-a clădit, cum atât de bine o spune vocea sufletului românesc –Mihai Eminescu- ”pe un nesfârșit șir de martiri”.

Înţeleg însă să solicit efectuarea de cercetări pentru stabilirea corectă a tuturor circumstanţelor şi anchetarea învinuiților Laurenţiu Dan Leoreanu , Daniel Cazacu, Panaite Cătălin, Branchi Daniel Vasile, Pralea ………, Căpraru ………, în vederea tragerii la răspundere penală pentru faptele săvârşite.

Propun ca martori spre audiere, în dovedirea celor relatate, pe toţi cei amintiţi mai sus în cuprinsul prezentei plângeri penale.

Având în vedere considerentele prezentate, vă rog ca, după analizarea întregului material probatoriu ce va fi administrat în cauză, să dispuneţi începerea urmăririi penale, punerea în mişcare a acţiunii penale şi trimiterea în judecată a învinuiților LAURENŢIU DAN LEOREANU (primarul municipiului Roman), DANIEL CAZACU (directorul Poliţiei Locale Roman), PANAITE CĂTĂLIN, BRANCHI DANIEL VASILE, PRALEA ……… (angajaţi ai Poliţiei Locale Roman), CĂPRARU ……… (patronul restaurantului CAPRI) pentru săvârşirea infracţiunilor prevăzute de: art. 180 (lovirea sau alte violenţe), art. 193 (ameninţarea), art. 189 (lipsirea de libertate în mod ilegal), art. 246 (abuzul în serviciu contra intereselor persoanei), art. 247 (abuzul în serviciu prin îngrădirea unor drepturi), art. 250 (purtarea abuzivă) Cod penal.

În drept, îmi întemeiez prezenta plângere pe prevederile art. 180, art. 193, art. 189, art. 246, art. 247, art. 250 Cod penal.

În dovedire, înţeleg să mă folosesc de următoarele probe:

– proba cu martori;

– proba cu înscrisuri;

-proba cu înregistrări video, înclusiv cele care vor rezulta din sistemul de supraveghere video stradal

Anexez: – copii înscrisuri (copie a proceselor verbale, copie a fluturașului împărțit prin oraș).

Comentarii
  1. mardanelo spune:

    O paiata care sta cocotat pe caruta cu paiate!Paiatele fiind cei din USL! RAHATIIIII!

  2. Aurel Călugăru spune:

    Păi vezi dacă te pui cu sfinţii!
    Biserica „Sinţii Voievozi”, cea vis-a-vis de sediul de campanie a doamnei Găină, are la intrare incripţii cu ctitorii: Tomşa Voievod şi Laurenţiu Leoreanu!
    S-a mutat „Neamul Şoimăreştilor” la Roman!

Lasă un răspuns

