sau de ce Stegarul dac îl dă jos pe primarul leuștean!

Mesajul este foarte simplu, să-l poată înțelege orice cap de primar: întoarceți armele.

Dați-vă de partea poporului. Lăsați ”din brațe” grupurile mafiote, și interesele de partid. Sunteți ”aleși” de popor pentru a sluji poporul. Orice trece peste asta, întrece măsura.

Ați crezut până acum că, dacă sunteți aleși, 4 ani ”stați liniștiți”. A zburat puiul cu ața. Gata. Lumea se trezește. Națiunile se trezesc. Oamenii se trezesc. Pentru că, da, până acum, în cazul în care nu dormeau buștean, erau ațipiți bine.

Dacă până acum voi puteați ”dormi liniștiți” 4 ani, de acum înainte nu va mai fi așa. Încet, dar sigur, ”veți da socoteală” pe loc. Societatea va creea mecanisme care să împlinească această nevoie organică a societății actuale, a timpului. Nu este cazul să detaliez. Soluții pot fi mii, la orice problemă. Câteva sute pot găsi eu, dacă e cazul.

Și ca ”să pricepeți” ce vă spun, vă voi dovedi asta, pe un caz concret. L-am numit eu ”primarul leuștean”. Pentru că este un exemplu de ”siguranță”, de ”putere” (am înțeles că a ”câștigat” 70-80% din voturi), exemplul lui va fi relevant.

Stegarul dac îl dă jos pe primarul leuștean” este acțiunea mea următoare. Asta va fi ”un exemplu” practic, ”o probă” practică, cum se aplică teoria. Voi arăta ”aleșilor”, dar și românilor, deopotrivă, cum ”zboară” un ”ales” oricând în timpul mandatului, dacă ”nu ține cu poporul”. Și asta o face un singur ”simplu român”, un singur dac, în fapt.

Teoria mea este simplă, am înțeles-o și eu ”de la alții”. Învățătorul spune: ”Eu sunt Calea, Adevărul și Viața!”. Asta e toată teoria pe care eu o voi aplica. Este foarte simplă, o va înțelege orișicine imediat.

Am dat ”unele explicații” în multe din articolele mele anterioare. Cum ”spusul adevărului în orice situație” provoacă ”apariția lui Dumnezeu” în articolul meu cel mai important: https://unsingurvot.wordpress.com/2012/11/09/care-sunt-conceptiileconvingerilecredintele-mele/

Dar și cum ”cunoaștem” ”Adevărul absolut” în articolul:

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/09/23/cum-trecem-de-la-altii-sunt-de-vina-la-pentru-tot-cea-ce-mi-se-intampla-eu-sunt-vinovat/

Cum Cristos este ”unul” înseamnă, logic, că Calea ≡ Adevărul ≡ Viața. Cu alte cuvinte, ele sunt ”același lucru”. Deci, cine este ”în adevăr”, adică cine nu minte, este viu, iar cine minte este mort.

În cazul nostru, ”primarul leuștean”, avem ”un mort”, deși pare că este ”în viață” pentru că ”mișcă”. Nu vă mai lăsați înșelați de aparențe! Și ”stafiile” mișcă, și totuși ”nu sunt în viață”. ”Dificultatea” constă însă, în faptul că doar un om viu poate ”dovedi” că altcineva ”este mort”. O ”stafie” nu poate fi dovedită ” a fi stafie”, tot de ”o stafie”. Cu alte cuvinte, trebuie să găsim pe cineva care spune adevărul, adică, cum am mai spus, care nu minte. Și pentru că eu, din ianuarie de când tot aștept ca un astfel de om să apară, încă nu l-am văzut apărând, mă încumet eu să fac această dovadă.

Asta va fi, când se va împlini, o dubă dovadă: că ”leuștean” este mort, dar și că, eu, care dovedesc ”moartea” lui leuștean, sunt viu.

Cum voi face asta? Adică, care este calea? Păi e simplu, nu? Adevărul și Viața este Calea. Calea este, am mai spus, ”să stai în adevăr”, să nu minți, orice ar fi. Cum se va întâmpla asta ”concret”/material/fizic (deși noi știm bine, a demonstrat-o printre alții Einstain, nimic nu este concret/material/fizic în univers), habar n-am. Nici nu este important. Important este ”înțelegerea” ”teoriei”. Tot restul urmează, ”de la sine”, adică ”de la Dumnezeu”. Pentru că, nu? Dacă stai în Adevăr, adică în Cristos, în Fiul Unic al lui Dumnezeu, înseamnă că ”nu mai e afacerea ta”, este integral ”afacerea Lui”.

Și cum aș putea eu ști ”dinainte” ce-I trece prin cap lui Dumnezeu?

A rămas doar ceva ”mai ambigui”. De unde știu eu că trebuie ”să plece leuștean”? Păi să zicem că ”așa ”simt”, așa ”îmi spune inima”, intuiția mea. Când ”mă uit” la ce ”se întâmplă”, pot trage niște concluzii imediat. Teoria eu o tot spun din ianuarie. Nimeni nu o bagă în seamă. Și atunci I-am zis Tatălui ceresc: ”ascultă dragul meu Tată” de ce pierd eu timpul cu prosti (a nu se înțelege cu proștii), când eu am atâtea să învăț, atâtea lucruri care-mi plac (ex.: Eckhart Tolle, dar și oricare din maeștri, și nu numai, actuali sau ”trecuți” din istoria omenirii).

Cum am pus întrebara, bineânțeles că am avut răspunsul pe care-l spun, de altfel, tuturor: ”nimic nu este ”întâmplător” pe lume, totul are un rost profund. Și ”uitându-mă” la ”ce s-a întâmplat” în urmă, la toate ”ideile” pe care le-am avut, a devenit clar rostul: să dovedesc că ”teoria” funcționează.

Și ținând cont de derularea ”faptelor”, mi-a devenit evident ce am de făcut, care este ”targhetul”: leuștean.

Așa că, am postat deja asta, l-am sfătuit pe acesta să ia o decizie. Și l-am și ”ajutat” cu consultanță gratuită. Ori ”întoarce armele” ori ”pleacă”. Nu există altă alternativă.

Bineînțeles că favorabilă pentru el ar fi ”să întoarcă armele”. Asta ar însemna ”să o lase din brațe” pe ”păsărică favorită și revopsită” a lui băse. Dar asta nu-i simplu. I-ar trebui o ”inspirație divină”.

De ce asta este ”soluția corectă”? Pentru că trece ”de partea adevărului”, oricâte riscuri pare că implică sau chiar implică asta. Și atunci ”se mântuiește” cum ar zice poporul. Apoi poate să-și facă și calcule: dacă ”trec dincolo”, USL-ul mă va sprijini (bineînțeles că trebuie ”să negocieze” asta cu Brateș și chiar cu conducerea USL) și, deci, mă ”va apăra” de furia lui băse că ”păsărica lui” este jumulită, și cum am spus într-un alt articol, asta dovedește că băse chiar nu mai are pic de putere. Are ce negocia leuștean! Dacă nu știe, mă întreabă, și chiar eu îl sfătuiesc mai departe. Gratuit.

Apoi, peste 4 ani, după o asemenea ”faptă de arme”, nimeni nu-l mai poate da jos din măcar funcția de primar, pentru că a pus umărul decisiv la răsturnarea puterii băsiste. Poporul român îl va ține minte, și-l va lăuda pentru asta mereu. Nici măcar nu va mai trebui să facă nimic, în nici o campanie; doar un simplu slogan: ”eu am i-am ars păsărica lui băsescu”/”eu l-am ciuruit pe băse!”.

Apoi va trebui să comunice hotărârea luată ”păsăricii lui băse” și lui Pinalti. Dar o va face după ”negocieri”; găsesc politicieinii împreună modalități. Poate fi ceva dur, ”le spune în față” (știți ceva, m-am săturat ”să râdă lumea de mine” gratuit; sau o bagă cu p-aia lui trădătorul Oprea: ”eu sunt român responsabil, și interesul localității …”) sau ceva mai soft: ”se dă rănit” (se îmbolnăvește subit, …).

Băse va face presiuni, evident, dar ținând cont că el însuși e ”cu curul în baltă”, nu are timp fizic să mai facă ceva.

Și apoi, cel mai important pentru el, Stegarul Dac va fi la Roman, pentru că are o misiune. Și-l va sprijini sau îl va demasca. Este alegerea lui.

Nu-ți fie frică de ”morți”, leuștean! ”Fantomele” te pot doar speria, nu ”te pot atinge”. Și dacă îi asculți părerea Stegarului Dac, acesta se va simți nevoit să te protejeze. Și crede-mă că el are putere, pentru că aproape ”a înviat”.

Dacă, însă, nu ți cont de părerea lui, el va fi nevoit, de asemenea, să-și împlinească misiunea. Și, crede-mă, că el are putere, pentru că ”Dumnezeu îl iubește”.

Bineînțeles că, ce-am spus până aici este valabil pentru toți primarii băsiști, dar și pentru candidații băsiști care ”se pot înțelege” cu USL, sau doar cu candidații USL. În funcție de ”tăria lor”. Pentru că, chiar dacă intră în parlament, respectiv rămâne primar, un membru PDL nu mai are ”gaz” și se va fâsâi repede. Pentru că, credeți-mă, lucrurile se vor schimba rePD. Parlamentarii și primarii nu vor ”mai fura” nici pe departe ca înainte.

Bineânțeles că ”mincinosul șef” este băse, este o evidență pentru întreaga țară. Dar băse nu este ”treaba mea”. Eu am pus doar ”umărul” (măcar genunchiul stâng J ), pe bucățica mea, la ea.

Băse este treaba țării să o rezolve, și a și rezolvat-o de altfel, la referendum. Atenție: poporul a rezolvat-o, nu politicienii. Aceștia din urmă își însușesc ce nu-i al lor. Vor da în curând înapoi, ce nu-i al lor.

Și poporul ”va integra” experiența băsismului (care este doar o continuare a comunismului și a iliescismului, apogeul lor), așa cum ar fi trebuit ”să integreze” poporul german experiența hitlerismului (am vaga impresie că n-au reușit asta încă). Românii au înțeles ”pe pielea lor” demagogia, și nu le va mai trebui în veci.

Demersul meu va duce la ”trezirea” ”politicienilor”! Li se va face frică! Pentru că ei știu ”că sunt morți”. Și atunci, dacă apare un român viu, un dac adică, ei sunt pa.

Dar va duce și la trezirea românilor. Vor prinde curaj! Pentru că ei știu că ”Dumnezeu  este în ei!”, dar le-a fost frică să probeze asta. Dintr-un popor de romani, vom deveni un popor de daci. Neînfricați, pentru că se știu nemuritori.

Este destinul nostru, pentru că ne tragem, cum spunea Eminescu -portdrapelul sufletului românesc-, dintr-un neîntrerupt șir de martiri. Ori martir nu poate fi decât cel ce a înțeles adevărul: ”cine ține la viața sa, ova pierde, cine o va pierde pentru Mine, o va câsștiga în veci” și ”nu este iubire mai mare decât să-și dea cineva viața pentru frații lui”.

Comentarii
  1. […] poate face Felix Motanul? Poate face, ceea ce i-am sfătuit pe primari, în articolul https://unsingurvot.wordpress.com/2012/12/02/mesajul-stegarului-dac-catre-primari-in-general-si-catre…, și anume: să ”întoarcă armele”, să se dea cu ”poporul”. Să-și mântuiască […]

Lasă un răspuns

