E important, pentru că se vede de aici acuratețea ”predicțiilor” Uraniei, dar este și o mică/mare dovadă a ”încercării de a mă lichida, nereușită, a serviciilor”. Cu alte cuvinte aceast articol e bine a fi citit împreună cu articolul: ”De ce și cum au încercat Serviciile Secrete să-l lichideze pe Stegarul Dac?” –

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/11/29/de-ce-vor-serviciile-secrete-sa-l-lichideze-pe-stegarul-dac/

Spuneam, pe 12 februarie 2012:

Eu nu sunt calificat să vorbesc, dar, dacă nimeni n-o face, nu mai pot rezista. Revolta țipă în mine: „dacă aș tăcea, pietrele ar începe să vorbească”. O fac și eu așa cum pot. Îi invit însă pe cei ce pot cu adevarat, s-o facă cum trebuie. (culmea e că asta zicea Urania despre vărsător în aceea săptămână).

Încep spunând securiștilor să nu uite că în rucsacul fiecarui soldat se gasește un baston de general. Napoleon cunoștea acest mare adevar: în sufletul/inima fiecarui om este ascuns Dumnezeu. Dumnezeu însa nu lucrează niciodata „la vedere” (asemănător cu serviciile secrete, sic). Dar, un ochi pătrunzator „vede” ca tot ce „se întamplă” poartă amprenta Lui.

„Bacii moldoveni” să se ridice și să demaște complotul pe care „javra ordinară” a pregătit-o împotriva ființei naționale.

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/02/12/manifest/

Spuneam și nimeni ”nu mă băga în seamă”. Nu venise ”timpul meu”, dar tot ce-am spus din ianuarie sunt dovezile mele. Nici acum timpul nu e pierdut pentru ca ”bacii moldoveni să se ridice …”.

De câteva săptămâni nu am mai urmărit-o pe Urania, din diverse motive (de timp, în special). Acum, fiind pe net, îmi aduc aminte de ea și vreau ”să văd” ce zice de săptămâna care a trecut, o săptămână ”de foc” pentru mine. Și ce aud:

Săptămâna 25.11-01.12.2012 –

http://www.horoscopurania.ro/pasul-fortunei/pasul-fortunei-varsator-25-01-decembrie-2012.html

Ce este scris între paranteze este comentariul meu. Punctez, în acest fel, cum interpretez eu ce mi s-a întâmplat, legat de predicțiile Uraniei.

Urania zice: ”… Dintr-o altă perspectivă, săptămâna viitoare le mai aduce acestor nativi numeroase provocări, legate de postura lor în lume, societate, la locul de muncă (locul meu de muncă, de aproape un an, este ”în Piață”angajator: Dumnezeu; job: apărarea democtației). Sunt chestiuni legate de imagine, de comunicare, de percepție publică, de judecăți de valoare, sau de evaluare și reevaluare a unor persoane (din serviciile secrete) care, fie din perspectiva funcției, fie prin competență, fie prin misiune, sunt puși să dea note, verdicte și calificative fie naturii umane (”omul ăsta chiar își iubește țara”, or fi concluzionat ei) a unui vărsător (Stegarul Dac), fie a valorii muncii lui (lupta pentru adevăr este munca mea, apărarea democrației adică), fie a felului în care întreaga lui personalitate se manifestă într-un moment dificil (toate momentele din această săptămână, când am fost ”în luptă corp-la-corp” cu politicieni/polițiști/jandarmi/Servicii).

(sper că Serviciile mi-au dat o notă/verdict/calificativ măcar foarte bun după aceste reevaluări).

Nu Întotdeauna or să fie încântați de felul în care sunt percepuți și judecați, de aceea or să facă niște crize, care pleacă de la orgoliu, de la vanitate, dela mândrie rănită, sau, dacă nu este vorba de acești factori subiectivi, atunci poate să fie o justificată enervare că cineva îi șicanează, îi minimalizează, și nu le recunoaște meritele (merită spus că, conducerea USL mă evită, de multă vreme. De ce? Păi, din același rațiuni ca și jurnaliștii: au primit Ordin de la Servicii).

De aicea, o luptă deschisă, deloc surdă. Ba chiar confruntările de opinie sunt sonore, sunt un adevărat spectacol (ridicarea mea de către poliția comunitară din Roman, sau discuția cu poliția și jandarmeria din Piatra Neamț au ajuns să „facă deliciul presei” –păstrând proporțiile deocamdată, pentru că sunt aproape un necunoscut). Vărsătorii dau un recital și își arată măiestria verbală, capacitatea de gândire, logica, judecata, și … un lanț întreg de procese logice, mentale,  în care intră în joc cultura, formația, educația, personalitatea și scânteia de geniu. Toate la un loc se amlgamează și îi dau o forță de reacție unui nativ din vărător încât poate să lase o impresie profundă, atât de profundă, încât cam dă peste cap planul unuia (dintre Servicii) sau altuia (dintre politicieni), de descreditare, de minimalizare sau de izolare.

(oare doar ”cam dă peste cap” sau, efectiv ”dă peste cap” planul Serviciilor? Sunt aceste cuvinte spuse de Urania chiar pentru mine? Cei din Servicii au vrut să mă descrediteze, minimalizeze și au mers până la a încerca să mă izoleze/lichideze? De ce Antena 3 nu mă bagă în seamă, deși nu ”a luptat” nimeni ca mine cu Serviciile în fața ”garajului” și nu numai? Și ei știu prea bine ce înseamnă ”să fi în vizorul serviciilor” care vor să te discrediteze. Or fi și cei din Antena 3 ”pe mână” cu Serviciile? Cum e posibil ca un cetățean liber, pașnic, să fie ”urcat cu forța în dubă de jandarmi” de 5 ori, în plină campanie pentru referendum, să-i fie rupt genunchiul „în direct”, la 2-3m de 7-8 cameramani, de la tot atâtea televiziuni, care filmau, și ”jurnaliștii” să nu aibă măcar o opinie, nici pe loc și nici mai târziu? Și nici opinie de jurnalist, profesională adică, și nici opinie umană, de om adică. Un jurnalist care vede un abuz în fața sa și nu zice nimic, deși ”din asta trăiește” (din ”știri”), înseamnă că ”nu are inimă” (o fi politician?) și/sau că ”i s-a ordonat” să nu spună nimic. Oare nu vedeau ce se întâmplă, nu înțelegeau ce se întâmplă, sau doar ”erau obligați să nu vadă?” Umblă vorba ”prin sat” că ”jurnaliștii” sunt complet ”controlați” de servicii. Așa o fi oare?).

Nu iese jocul acelora, pentru că Vărsătorul este mult prea puternic (le spuneam asta într-un articol recent celor din Servicii, mot-a-mot: sunt mult prea puternic pentru voi; e o luptă pe care nu o înțelegeți; puneți mâna pe carte…), iar momentul este prea incitant. Nu pot sta de-o parte, nu pot să privească în tăcere cum se debitează enormități pe seama lor (încă nu m-am legat de tâmpeniile debitate de primarul leuștean; urmează). Acest fel de ”a țâșni” la rampă, de a ieși în prim-plan, de a sta în lumina reflectoarelor, de a se prezenta, de a se apăra, de a se justifica, reprezintă până la urmă, nu doar un spectacol, ci și un fel de a câștiga bătălia, destul de repede, de brusc și de furtunos, cum le e stilul (adică am câștigat bătălia cu serviciile, brusc, furtunos, cum îmi este stilul? Sunt flatat, Urania!).

În preajma datei de 28.11, ambalările amoroase, sau crizele sentimentale …”

Este, cuvânt cu cuvânt, ceea ce a spus Urania. Și a spus-o acum o săptămână, iar eu nu știam ce-a zis! Ce să fac?

Le spun Serviciilor, pentru a sta ”liniștiți”, a se ”relaxa”, s-o urmărească pe Urania săptămânal. Și vor ști ce va face vărsătorul Stegar Dac, ”la liniuță”.

Pentru a vedea ”cât de bine combate” Urania, cât de precise sunt ”predicțiile” ei, vă recomand să comparați ce a spus Urania despre săptămâna 1-7 iulie 2012, și cum s-a întâmplat apoi în acea săptămână. O lecție de mare maestru.

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/07/06/previziuni-exacte-pentru-aceata-saptamana-si-anul-care-vine/

Așa că, Serviciilor dragă, știți și ”ce se va întâmpla” anul viitor.  Folosiți-vă de asta din plin, ”curgând cu râul”, și nu ”împotriva lui”. Puteți să-mi mulțumiți frumos, și noi cu toții să-i mulțumim Uraniei și Tatălui Ceresc care ”i-a dat harul de a citi în stele”.

Mai trebuie subliniat că, la câteva săptămâni după acest episod, Urania ”a retras” rubrica ”Banii și Viața”. Eu cred că ”la presiunea Serviciilor”. Eliberează-te Urania de presiune lor, stai în Adevăr, și dăruiește românilor înapoi rubrica ”Banii și Viața”. Ști prea bine că stafiile nu au nici o putere!

Se apropie 21.12.2012, cu evenimente interesante. Sunt convins că Urania știe de-a fir a-păr ce se va întâmpla, și serviciilor le e frică că ea devine prea puternică, dacă mai publică rubrica cu pricina. La fel s-a întâmplat și cu Antena 3, care a devenit atât de puternică datorită ”statului în adevăr”, și de care a început să se teamă Serviciile. Eu sânt în aceiași situație, o spun deschis.

Să stea liniștite Serviciile, că nici Urania, nici Antena 3 și nici eu, nu vom deveni mai puternici decât Tatăl Ceresc a hotărât că este necesar pentru poporul român. Și ei nu au cum se împotrivi Voii Tatălui, orice ar face.

Vă recomand, deasemenea, pentru a vedea ”puterea Uraniei”, următoarele:

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/08/16/previziunile-uraniei-se-implinesc/

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/09/08/cata-dreptate-a-avut-urania-nasterea-unui-leader/

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/08/20/trezirea-la-realitatea-propriei-valori-se-realizeaza-acum/

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/08/14/romania-se-rupe-definitiv-de-trecut-si-coteste-spre-democratie-adevarata/

Aș vrea să mai spun că noi trebuie să ținem seama când ”judecăm”, când ”evaluăm”, când ”ne facem o opinie/părere”, că informațiile ”despre” ceea ce noi încercăm să ne facem o opinie, sunt parțiale, poate nerelevante, din prea puține unghiuri de vedere, și de multe ori ecranate de subiectivitate. Dacă ”ne repezim” să ne facem ”o opinie” pe baza a astfel de informații, evident că opinia aceea va fi eronată. Să lăsăm timpul să decidă, să adunăm suficiente informații relevante pentru a putea să ne facem o opinie pertinentă.

Dacă vreți să vă faceți o opinie pertinentă despre mine, atunci începeți su articolul: ” Care sunt concepțiile/convingerile/credințele mele” de pe blog:

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/11/09/care-sunt-conceptiileconvingerilecredintele-mele/

Și veți putea astfel ”să mă evaluați” în cunoștiință de cauză. Apoi bineânțeles că toată ”munca” mea de pe blog și din ”Piața Universității” sunt informații mai mult sau mai puțin relevante.

Și să nu uităm că ”Dumnezeu dă fiecăruia după inima lui!”.

”Nimic fără Dumnezeu!”

P.S. Dacă o cunoaște cineva personal pe ”Urania”, aș ruga-o/l-aș ruga să mă pună și pe mine în contact cu ea. De mult îmi doresc aceasta. Pentru mine înseamnă mult de tot.

Lasă un răspuns

