Cât de diabolic poți să fi pentru a rezista la atâtea ocări pe care ți le aduce poporul?

Posted: 23 Noiembrie 2012 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Eu vroiam ”să mă retrag din piață” din prima săptămână, când doi ”studenți” îmi strigau noaptea, de pe partea cu TNB, când ”nu mai era nimeni pe stradă”, că ”sunt plătit” și e din cauza asta vin în piață. Că sunt ”sluga lui Dan Diaconescu”.

Pur și simplu îmi era rușine, și voiam ”să-i las în pace”, să plec și ”să stau liniștit”. Mă gândeam apoi că ei sunt puși să mă descurajeze, și atunci reușeam să rezist, ”să-mi apăr convingerile” prin atitudinea mea.

Și lui băse nu îi este rușine de câte ”măscări” au strigat oamenii în piață la adresa lui. Inimaginabil! Câtă batjocoră a răbufnit dintr-un popor întreg! Și el stă în continuare acolo. E de necrezut, e ”peste firea omenească”, cum spunea o mătușă de-a mea ”de la țară”.

Ce poate să însemne asta?

Nimic altceva că mizeriile pe care trebuie să le ascundă sunt atât de mari, încât dacă ar renunța asta ar însemna sfârșitul. Și atenție, nu numai sfârșitul lui. Pentru că dacă ar fi așa, și-ar lua familia și ar pleca ”într-un paradis” unde nimeni ”nu dă de el”. Însă ”problema lui” nu e atât de simplă, nu poate fi rezolvată așa. El apără sistemul ticăloșit, care s-ar devoala odată cu plecarea lui.

Îi prea pasă: ”este copt” de supărare! Dar nu are ce face. Și ”se aruncă în alcool” și ”nu mai simte nimic”.

Sistemul ticăloșit îl obligă să nu plece.

Ce nu pricepe ”sistemul” este că ”timpul i-a sosit!”. La revedere!

Fiecare lucru are timpul și locul său. Timpul și locul poliției politice a trecut, organismul social al popoarelor s-a maturizat. Acum vin ”alte instrumente” care să fie utile pentru continuarea maturizării popoarelor. Democrația pătrunde mai adânc în ființa socială.

Inovează sau mori!” suna un îndemn celebru acum 10-15 ani, în lumea afacerilor, din ce în ce mai adevărat azi. La fel și aici.

Sistemul ticăloșit este ”pe cale de dispariție”. Rolul lui s-a terminat. Omenirea începe să înțeleagă, în masă, că democrația este unica cale spre prosperiate generală, totașa cum caracterul/principiile sunt unica cale spre prosperitate individuală.

Se vor ridica numeroase instrumente ”scornite” de societatea civilă, care să democratizeze viața socială. Eu voi contribui cu ”viziunea mea” pe temă, ”lansând” curând o platformă politică.

”Inima” acesteia va fi ”nimic fără Dumnezeu!”, față de ce face haita băsistă ”totul prin minciună”.

Comentarii
  1. Prima noastra nadejde de reusita ar fi alegerile din 9 dec. rebuie sa fie un scor mare , ca la referendum , pentra a putra schimba constitutia , si in al doilea rind sa se sparga buba la securisti si sa-l lase din brate , nu va vi usor , ei sint bine platiti si nu vor renunta la privilegi usor . daca vrea Dumnezeu poate reusim !

  2. unsingurvot spune:

    exact: dacă vrea Dumnezeu, reușim. Se pare că … Dumnezeu vrea!

  3. Andrei Radu spune:

    Liber-cugetatorul Iliescu se roaga si el…

Lasă un răspuns

