Motto1: Ponta va ajunge să-l roage pe băse să-l învețe să înoate

Motto2: Dacă Ponta ”nu-i în stare să gestioneze treburile țări”, să-și de-a demisia

Ieri am fost la universitate și când am vrut să mă urc pe statuia în care am stat în aproape fiecare zi din ianuarie, hop și jandarmii, că, ”nu e voie acolo”, dacă mă urc am să primesc amendă.

Au sărit toți protestatarii prezenți pe ei și ”au bătut în retragere”.

Dar unde au fost jandarmii până acum, aproape 300 de zile?

Se uitau la mine zilnic fluturând steagul, vorbeau cu mine dar nu mă vedeau? Nu vedeau că … sunt pe statuie?

Bineânțeles că, ”e altceva”.

Am fost chemat la procuratură zilele trecute pentru plângerile contra abuzurilor făcute unui cetățean român, care se plimba pașnic prin România, fluturând steagul României. Bineânțeles că mi-am susținut ferm poziția: jandarmeria a abuzat, ajungând până acolo încât m-au agresat fizic: ruptură de menisc, ruptură de ligamente încrucișate și ruptură de ligamente exterioare. Iar eu consider că vinovații morali sunt capii jandarmeriei. Pentru că ei ”organizează și conduc” instituția care m-a agresat. Asta în condițiile în care ei ”sunt plătiți” să mă apere de agresiuni, să-mi apere drepturile și libertățile fundamentale. Cu alte cuvinte cei care sunt puși să apere cetățeanul de ”rele”, ei înșiși fac ”relele”. Și încearcă apoi ”să șteargă urmele”.

Și acum ei ”reacționează”, vor ca ”eu să știu cu cine stau de vorbă”.

Însă ei știu cu cine stau de vorbă? Nu știu, nici ”prin cap nu le trece”. Le spun eu: un dac creștin. Bineânțeles că habar nu au ce poate asta să însemne, ”cu ce se mănâncă”. Nici eu nu știu prea bine, dar viitorul ne-o va spune.

Dacă au zis ”că dacă mă urc pe statuie ei sunt nevoiți să mă sancționeze” și totuși nu m-au sancționat, înseamnă că ori ”le e frică de protestatari”, ori ”au vrut doar să mă sperie”. În fapt sunt adevărate amândouă.

Și dacă trebuie să mă sancționeze și nu o fac, înseamnă că încalcă legea. Și șefii nu-i trag la răspundere? Eu acum le semnalez, că jandarmii nu aplică legea: trebuie să sancționeze un cetățean care ”se suie pe statuie”, în mijlocul capitalei, și ei ”se fac că plouă”.

Ori dacă ”vor să mă sperie”, și asta evident că ”nu le-a venit lor pe chelie” ci le-a fost dat un ordin în acest sens (ei acționează numai la comandă, și mai ales într-un caz special -adică eu-), înseamnă că ei ”au rămas la fel”, înseamnă că ei, șefii instituției, vor doar ”să acopere” ce au făcut, în nici un caz să-și asume responsabilitatea și, da, e un lucru firesc, să-și dea demisia.

Am depus o petiție la guvern, lui Ponta, și la președinție, lui băse, de aproape patru luni. Că am fost agresat și ofensat de o instituția statului, care are înscris în Constituție că e obligată să apere cetățeanul. Credeți că le pasă? Probabil că au zis că ”ne facem că plouă” și el ”o să uite”, o să se sature.

Eu cred că Ponta nu-și dă seama ”pe ce lume se află”. Piața a luptat (și a obținut, pentru că Dumnezeu a vrut așa) pentru izgonirea lui băse și a dictaturii, și deci, implicit a favorizat venirea lor la putere, și ei acum se comportă la fel? Ne ignoră și încearcă ”să acopere” ce-au făcut ceilalți? Deși de fapt el era la putere deja când jandarmii ”mi-au rupt genunchiul”. Jandarmii erau în subordinea lui. De fapt el e responsabil. Și se face că plouă! Să-i fie rușine!

Dacă Ponta ”nu-i în stare să gestioneze treburile țări”, să-și de-a demisia. Nu-l ține nimeni cu forța acolo. O instituție a abuzat un cetățean român liber, și trebuie să plătească. Punct. Dacă ”se face că plouă”, s-ar putea ”să se ude” pe nesimțite și ”să ia apă”.

Și o să fie nevoit să-l roage pe băse să-l învețe să înoate!

Lasă un răspuns

