Am avut o intervenție după alegerile locale, în care le reproșam liberalilor că s-ar putea îneca cu Plăcintă. Să mănânce cu grijă.

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/06/15/crin-nu-mai-vrem-placinta-vrem-mancare-bio/

Lor însă nu le pasă. În plină nemulțumire a populației care s-a simțit trădată de USL în parlament, ei au tupeul să-l accepte pe Prigoană junior în partid, cu trâmbițe și surle. Și cu o mare parte a tineretului PDL, pentru că, vorba lui Prigonaș, ”PNL e singurul loc unde se poate face politică de dreapta în România” (și unde se află ștampila pentru prelungirea contractelor lui Prigoană senior).

Ce să mai zicem de alianța cu UNPR? Trădătorul Oprea și gașca lui, mai trădează o dată, instigat de PSD, și trece de în barca acestora. Pentru că, vorba ceea celebră: ”dacă interesul național o cere … ”.

Care e diferența între vorbele lui Oprea și ale lui Prigonaș? Dar între PSD și PNL?

Rușine!

Mie îmi este rușine că v-am susținut cauza în fața unor prieteni. Ce să le spun acum? Că m-am înșelat? Sau că m-ați înșelat? Că, de fapt, și voi nu vreți decât ”la ciolan”, cât mai repede, călcând peste orice bun simț.

Rușine, încă o dată!

M-ați făcut să mă simt mizerabil.

Dar se pare că și vouă vă pasă la fel de mult ca și PDL-ului.

Și cât ”m-am bătut” în piață când infiltrați de-ai lui băse strigau ”USL și PDL, aceiași mizerie!

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/02/21/este-claudiu-craciun-omul-lui-basescu/

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/02/27/claudiu-craciun-sari-din-barca-lui-base/

https://unsingurvot.wordpress.com/2012/06/14/este-alexandru-alexe-omul-lui-basescu/

Bineînțeles că, în continuare, sunt departe de a fi ”aceiași mizerie”, dar încep să aibă apucători asemănătoare!

Păcat!

Și repet: ”Mare atenție Crin, mare atenție PNL. Ponta și PSD-ul au câștigat întradevăr, voi încă nu. Ei au un electorat ”ușor de mulțumit (adică păcălit)”. Electoratul PNL-ului este foarte volatil, greu de câștigat și ușor de pierdut: oamenii morali din această țară. Ori dacă voi veniți deja cu imoralități, când încă nici nu s-au încheiat alegerile, ce așteptări mai aveți? Electoratul vostru ”va fugi” fără să simțiți nimic.
Aveți grijă, s-ar putea ca Plăcinta să vă stea în gât, precum broscoiul faimos lui Oltean.”

Comentarii
  1. stefan jicol spune:

    Leonidas, nu fii pripit in sudalme. Politica asta
    e o ecuatie mult prea complexa pentru a putea fi
    simplificata/redusa la tertul exclus… Exista mereu si gri,
    si roz… desi combinam numai alb si negru.
    Oricum imi exprim inca o data respectul pentru tot ceea ce ai facut
    in acest an pentru romani. Tu chiar ai dreptul sa critici. Te admir pentru
    determinarea si pentru libertatea ta de exprimare. Tu ramai presedintele meu!
    Vezi si articolul asta despre tine:
    http://www.adevarul.ro/actualitate/Cine_e_misteriosul_protestatar_de_serviciu-vazut_la_toate_manifestarile_anti-Basescu_si_pro-Nastase_0_767323550.html#commentsPage-2

  2. Ion Roată spune:

    Spune-mi si mie unde ma pot angaja si eu ca stegar si protestatar de serviciu. As vrea si eu sa traiesc in Bucuresti vreo 4 luni, da-mi trebuie cazare, mancare, transport. Unde-ai gasit pompa aia de benzina pentru masina ta, la care carburantul se da pe datorie, pe nimic sau cam asa ceva?

    • unsingurvot spune:

      nea Ioane Roată, eu ți-aș spune, dar urechile tale băsiste nu pot auzi, ochii tăi băsiști nu pot vedea. Deschide-ți inima, băseala te va părăsi și vei putea pricepe …

      • Ion Roată spune:

        Băseala nu mă va părăsi, din simplul motiv că n-am stat niciodată împreună cu el. Pe semne că ai audenii şi vedenii.
        De unsingurvot ne-am săturat căci acum este la modă votul multiplu http://www.mpublic.ro/presa/2012/c_28_08_2012_2.htm . Nu te îngrijora aşa de tare cu privire la auzul şi/sau văzul meu, că au suportat grozăvii şi mai mari gen Mineriade, Caritas, Bancorex, SAFI, Dacia Felix, FNI, Credit bank, etc. aduse, se putea altfel, de tot felul de oameni de bine.
        Aşadar invaţă-ne şi pe noi tehnicile moderne de a trăi.

  3. nea Ioane, nu am înțeles bine: nu ai stat niciodată împreună cu el în cameră? sau în hotel? sau în același servici secret? (mă duce cu gândul la formularea băsistă ”n-am lovit copilul cu pumnul, nici în plex, și nici dis-de-dimineață).
    după câte informații deți, se pare că, îți va fi ușor să te ”descurci” în viață.
    însă, pentru a trăi, trebuie să înveți să nu mai minți: nici direct și nici prin învăluire …
    deci, nea Ioane, fără minciuni. ”Fi tu însuți!”, spune adevărul și adevărul îți va arăta calea. E atât de simplu…
    dar, cum bine ai citit în articolele mele anterioare, ai mare grijă (tu și toți băsiști care mă ”urmăriți): minciuna, în zilele astea, are picioare scurte. Tu & co. vei avea parte în ”viața reală” de ”întâmplări” care te va pune pe gânduri. Să trăiești înseamnă, printre altele, ”să dormi liniștit”, să fi împăcat, ”în pace”, să ști că ”ți-ai făcut datoria” față de conștiința ta și față de Dumnezeu.

    • unsingurvot spune:

      nea Ioane, nu am fost destul de explicit?
      or fi buni băse și clica lui portocalie, pentru dumneata și alți, poate, 2 milioane de români, dar nu pentru mine și peste 7,5 milioane de alți români.
      știu, e greu de acceptat, dar asta este realitatea.
      trebuie să vă obișnuiți cu ea.
      și opoziția prinde bine! te învață că totul, pe lume, e trecător… nu merită să-l pui la inimă

Lasă un răspuns

