RealitateaTV e cu băse?

Posted: 17 August 2012 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , ,

Sigur că da!
Am simțit-o ieri ”pe pielea mea”. Eram la Parchet, la madam Kioveși, și bineînțeles că făceam cea ce eu cred că este datoria mea: să chem românii ”la luptă”, adică să-și spună opinia deschis, fără să le mai fie atâta frică că, vorba ceea, ”nu-i omoară nimeni”, din contră, se vor elibera și vor începe să trăiască.
Bineânțeles că televiziunile erau și ele acolo, așteptau ca Kioveși să deschidă gura, după invitația lui Crin. Când am apărut, ce să vezi: cameramanul de la realitatea aproape că a făcut o criză de nervi. ”Iar nebunul ăsta” și-o fi spus el în gând, ”nici aici nu scăpăm de el”. În auzul tuturor a spus mizerii de nescris. Dar și lucruri ”normale” de genul: ”du-te bă la muncă!”, ”doar să vă plângeți știți, munca nu vă place!”, ”vă plătește Voiculescu să pierdeți timpul pe aici!” și tot așa.
Am intrat în vorbă cu el, de față cu toți cei de la alte televiziuni prezente. Era supărat și tare vehement că mie ”nu-mi place la muncă!”. Am zis și eu că nu-mi vine să cred atâta obtuzitate din partea cuiva care ”muncește în presă”, și care ar trebui să înțeleagă mai ușor că lupta, sub o formă sau alta, pentru apărarea drepturilor și libertăților fundamentale, este mai degrabă de lăudat, și este, în cele din urmă, însăși scopul presei.
Între timp plecase. Am spus colegilor că voi scrie un articol despre el (bineînțeles că nu a vrut să-și spună numele – obișnuita lipsă de curaj în a-ți susține public opiniile). Mai târziu, după ce a aflat de intenția mea și a înțeles că ”s-a grăbit” în exprimarea frustrărilor ascunse, a devenit cooperant și a venit cu ”argumente” pentru a-și motiva atitudinea: ”toți politicienii sunt la fel de corupți, doar la furat sunt veniți”, ”oricare vine e la fel”
Tipica ”explicație” a băsiștilor: ”toți sunt la fel”.
În fapt nu este decât o recunoștere a faptului că ”aștia sunt corupți, într-adevăr”. Restul vom vedea. Toate, la timpul lor.
”Toți sunt la fel” nu este decât lozinca pe care au fluturat-o în piața, în ianuarie, ” studenții ”, ”cei de la fântâni”, în frunte cu Claudiu Crăciun. ”Alții” vroiau și Alexandru Alexe & co., mai apoi. Spuneau ei: ”USL și PDL, aceiași mizeri!” și ”Noi nu-l vrem nici pe băsescu, nici pe Ponta și Antonescu!”.

Am scris atunci ce se ascunde în spatele lor: băse, desigur. Le-au spus de mai multe ori: ”minciuna are picioare scurte”, și asta mai ales în aceste timpuri, când internetul ne-a schimbat viața. Iată ce spune-am atunci:
https://unsingurvot.wordpress.com/2012/02/21/este-claudiu-craciun-omul-lui-basescu/
https://unsingurvot.wordpress.com/2012/02/27/claudiu-craciun-sari-din-barca-lui-base/
https://unsingurvot.wordpress.com/2012/06/14/este-alexandru-alexe-omul-lui-basescu/
Pentru că ”tot ce șoptiți în ascuns, va fi trâmbițat de pe acoperișurile caselor”.
Să nu uităm deci că ”Dumnezeu nu doarme niciodată”, deși oamenilor li se pare așa de multe ori.

Lasă un răspuns

