Sânt Crin și Ponta la fel de fricoși ca și băse?

Posted: 25 Iulie 2012 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Este o întrebare legitimă câtă vreme nici ei nu reacționează la abuzurile grosolane ale Jandarmeriei Română asupra drepturilor și libertăților fundamentale ale unui cetățean liber, în plină campanie electorală, la solicitarea președintelui suspendat – vezi abuzul jandarmilor aici: https://www.youtube.com/watch?v=Y_I8ufW-WbA

și mai pe larg aici: https://www.youtube.com/watch?v=Yygjofk3I5g&feature=youtu.be

Deși le-am făcut plângerea de mai jos, nici unul dintre cei doi copreședinți USL, aduși la putere chiar prin lupta noastră în stradă, nu doar că nu au făcut nici un demers, ci dimpotrivă, au dat NUP petițiiolor mele. RUȘINE!

Domnule Președinte Crin Antonescu/ Prim ministru Victor Ponta,

 

Subsemnatul AVRAMUȚĂ CEZAR CĂTĂLIN, cetățean român, și vă aduc la cunoștiință profundele abuzuri și nelegalități pe care conducerea jandarmeriei române, prin intermediul jandarmilor, o aplică cetățenilor pașnici ai acestei țări.

Întâi de toate vă rog să îmi scuzați stilul, de multe ori complicat sau neclar, dar am scris aceste rânduri azi noapte, după o altă noapte de nesomn, aflându-mă în greva foamei de mai bine de 2 zile în care am fost reținut, dus la secția de poliție, și amendat abuziv, cu încălcarea gravă a drepturilor și libertăților mele fundamentale, de 5 ori. Dar cred cu tărie că adevărul va răzbate cu putere din cele expuse mai jos, și va permite să luați măsurile care se impun. Ulterior o să revin cu o altă adresă, sper eu, mult mai clară.

Apoi vă aduc la cunoștiință că în ultima săptămână am fost ”îndubat” nelegal și cu violență extremă, și sancționat de asemenea nelegal, de șase sau șapte ori (de cinci ori doar în ultimele două zile) fapt fără precedent, depășind cu mult chiar și cele 4 luni de protest pe timpul regimului băsescian care este acuzat de grave încălcări ale constituției și suspendat pentru aceste fapte de către noua majoritatea parlamentară. În acest fel, noua conducere a țării ignoră complet esența mișcărilor protestatarilor din piețele universității din toată țara. Mișcare care, este recunoscut acum, din ce în ce mai des (”cu toată gura” de multe ori) de către politicieni și analiști politici, a dus la picarea a două guverne băsiste, a pus umărul substanțial la câștigarea alegerilor locale de către USL (în fapt, în mare măsură, pierderea lor de către PDL), a reprezintă un sprijin substanțial în suspendarea și este un actor important acum, în încercarea de demitere la referendum a mizeriei care a fost președinte atâta amar de ani.

Să fiu adus, în timpul puterii Antonescu și Ponta, deși nedeplin instalată, în situația ca aproape să îmi fie rupt genunchiul stâng și să primesc numeroase alte răniri datorate intervențiilor în forță a jandarmilor asupra unui protestatar pașnic, care încearcă să își expună liber opinia politică (în esență, în primă fază, jos tiranul și mafia portocalie, după care ”fără minciuni” în politica românească) este pentru mine de necrezut.

Să fiu amenințat cu moartea în piață pentru că am fost singurul din piața universității din bucurești care am purtat șapca USL (varianta PNL, al cărui membru sânt) înaintea alegerilor locale, și aproape singurul ulterior, acționând decisiv, nu numai prin acest gest, la ”gonirea” din piață a mulților băsiști, forțați și prin acțiunea mea coerentă și continuă de șase luni să-și ”dea arama pe față” și să recunoască că sânt împotriva USL-ului (vezi blogul personal, articolele despre Crăciun și Alexe, precum și cel în care explic de ce piața universități nu are lider), este pentru mine de neînțeles. De fapt înțelesul care decurge este că și ”noii puteri” nu îi pasă decât de acapararea puterii (s-ar putea însă, să își facă calculele greșit).

Să fiu amenințat aseară cu moartea, să îmi fie aduse nenumărate injurii de necuvântat pentru mine de către un așa zis ”revoluționar” care trece uneori prin piață pentru a discuta interminabil, cu ceilalți ”revoluționari” ce trec pe acolo, doar despre ”drepturile” lor, iar jandarmeria să mă ia pe mine cu forța, deși eu am fost cel care am sesizat jandarmii din piață de amenințările și injuriile primite (la care nu am reacționat), arătându-l pe unul dintre cei care m-au amenințat și rugând jandarmii să-i ia identitatea pentru că m-a agresat verbal, de față cu mulți protestatari antibăsiști și băsiști, este pentru mine de necrezut. Mentionez că în jur de 10 protestarari antibăsiști au fost de față la discuțiile mele cu jandarmii, și care, este adevărat, fiind pașnici și nonviolenți timp de șase luni – asta îi califică deplin – nu s-au opus decât verbal ”îndubării” mele absolut nejustificate și nelegale. În mod clar acest abuz a fost urmare a supărării imense pe care am provocat-o la vârful jandarmeriei cu ocazia plecării lui băse de la sediul de campanie.

De asemenea, este de necrezut să fiu amenințat că vor pune rușii să se ocupe de mine dacă nu plec din fața sediului de campanie al lui băsescu, de către un cadru ”descoperit” sau ”acoperit” al MAI, care a dat mâna coordial cu doi colonei și cu mulți jandarmi din zonă care, când i-am întrebat cum reacționează dânșii la aceste amenințări ”s-au făcut că plouă” (domnul care m-a amenințat avea in jur de 60 de ani, era puțin șchiop și avea o mașină cu însemn IPA și cu nr. B-16-DGP). De asemenea respectivul individ mi-a comunicat că știe absolut tot ce am făcut din 90 și până azi, așa că ar fi bine pentru toată lumea să plec acasă. Este totuși o dovadă foarte clară pentru mine că ”statul” român este profund putred și că domnii Ponta și Antonescu, chiar dacă vor încerca, e foarte posibil să ”fie învinși de sistem”.

Oare ce mai poate să mi se întâmple după toate cele expuse mai sus?

Revin cu desfășurarea evenimentelor de ieri, 24.07.2012, legate de mine. Pe scurt, câteva idei principale.

În dimineața zilei de ieri, merg în piață, de unde reușesc să plec cu mașina, după întâmplarea de alaltăieri seară, când am găsit o pană pe care nu am putut-o repara atunci, fiind parcat lângă mașina jandarmeriei!!!. Ieri, la vulcanizare, am descoperit că, cauciucul meu avea o gaură mare de cuțit în ea J. Evenimentul se leagă foarte strâns cu furtul steagului meu cel mare, întâmplat în seara zilei de 23.07, după discuția lui băse cu generalul turcescu de la b1, în timp ce împreună cu circa 20 de protestatari mă întorceam în piață. Acest steag l-am scos destul de rar, doar la evenimente de anvergură. În acea seară, deoarece celălalt steag îmi fusese rupt de către jandarmi în timpul ”îndubării” mele repetate din timpul zilei, îl luasem pe cel mare (cel ”de sus”, ”de bun”, cum se zice la țară J). Asta după ce în cursul zilei le-am adresat cuvinte ”grele” jandarmilor, datorate acțiunilor lor nelegale la adresa mea, cuvinte care sânt convins că i-a afectat profund (în sensul de puternic, și nu de adânc) pe superiorii jandarmeriei.

După plecarea din piață am mers la Direcția de Sănătate București și la Primăria Capitalei, unde am depus anunțul că, din 22.07.2012, orele 20.00, și până în 29.07.2012, orele 24.00 mă aflu în greva foamei. Am luat de la primărie și refuzul cererii de protest individual pe care am făcut-o în data de 11.07.2012.

Am mers apoi iar la Direcția de Sănătate unde lăsasem anunțarea grevei foamei la paznicul de la intrare, deoarece după o așteptare de 30min, la registratură nu mai venea secretara cărei îi spusesem că sânt în greva foamei din ziua precedentă, la sediul de campanie al lui băse. Din păcate paznicul pe care îl rugasem frumos să îmi depună cererea și să ia un număr de înregistrare (eu urmând să revin tot azi, dar mai târziu) mi-a spus că secretara nu i-a dat numărul cerut J.

În jurul prânzului am ajuns la băse, la sediu. Cum am parcat mașina pe laterala sediului și am ieșit să merg în fața clădirii cu pricina, a și venit sublocotenentul Popa, care mi-a spus că nu am voie pe strada Comănița. Am încercat să trec pe lângă el și acesta m-a împiedicat. Absolut totul a fost filmat de cel puțin doi cameramani jandarmi și de numeroase televiziuni aflate în piață. Cer pe această cale imaginile, care privesc persoana mea. Vă solicit să le vizionați pentru a avea o opinie exactă a celor întâmplate. Apoi am fugit în stradă, pe lângă jandarm. În stradă, în fața mea s-au adunat rapid încă 2-3 jandarmi care au pus mâna pe mine. Dubița jandarmeriei a venit, totul era, de data asta pregatit, nu ca zilele trecute când nu au reușit să mă bage în loganul jandarmeriei J.

Pentru prima dată jandarmii au fost de o violență extremă: fiind întins pe jos și având picioarele sub dubă, ei m-au ridicat forțat și aproape mi-au rupt genunchiul stâng. Au fost mult mai ”pregătiți” (dispoziții clare ale șefilor în acest sens – ceva de genul ”fiți bărbați, nu cârlige de agățat rufe!”) în a mă băga cu forța în dubă decât până acum. Am fost luat prin surprindere de violența acțiunii.

Mentiune specială: niciodată în dubă nu m-au lovit sau abuzat în vre-un fel, deși ieri unul dintre jandarmi, supărați că ”fac atâta circ” (asta înțeleg ei dintr-un protest pașnic sau manifestarea unei opinii libere) a propus să mi se pună cătușele!!! În schimb în sediul de poliție au tras de timp cu grămada. Pentru câteva rânduri pe un proces verbal standard, care nu ia mai mult de 5 min, fiecare reținere la poliție a durat cam 2 ore.

M-au dus la secția 6 unde colonelul Neagu în persoană a fost chemat pentru a vorbi cu mine!!! Am mai avut, în diverse locații din București, câteva discuții cu domnul colonel (făcut colonel, cred eu, pe bune) în care i-am explicat că, accept cu plăcere orice rugăminte, atâta timp cât aceasta nu vine în contradicție cu dorința mea de a-mi exprima deschis și liber opinia, acum cea politică.

Mi s-a întocmit un PV de contravenție (05822373), în care mi se spune că, am încălcat art. 3, pct. 25 din Legea 61, cu puțin timp în urmă, deoarece ”am tulburat, fără drept, liniștea locuitorilor prin țipete și strigăte, spre indignarea acestora). Se înțelege că ”locuitorii aceștia” fiind deranjați de țipetele și strigătele mele (țipete care au existat exclusiv după ce jandarmii m-au reținut ilegal și m-au violentat, vezi casetele video), au sesizat jandarmii care m-au reținut ca urmare a acestor sesizări J. Bineînțeles că nu există nici o sesizare, sau dacă există ea a fost depusă mult ulterior reținerii mele abuzive. Deci o mare minciună.

Am revenit la sediul de campanie a lui băse, pe jos fiind. Nu m-au lăsat să intru pe strada Comănița, sublocotenentul Popa aducându-mi la cunoștiință că ”ruperea cordonului de jandarmi constituie infracțiune. Întrebându-i care este motivul și articolul de lege care îmi înterzice mie, cetățean român liber, să merg pe oricare din străzile României și în special pe str. Comănița, mi s-a spus că mie îmi este interzis. Am cerut ordinul pe care l-au primit în acest sens (rog guvernul și președenția să îl facă public), și nu mi s-a răspuns. Singurul lor răspuns a fost că eu nu am voie pe acea stradă, chiar dacă vreau să ajung la mașina aflată în celălalt capăt al străzii. În cele din urmă am ocolit pe altă stradă si am ajuns la mașină. Totul a fost filmat de jandarmii cameramani dar și de două sau trei posturi de televiziune. Am plecat la secția 6 unde am făcut jandarmeriei două plângeri, pentru ridicările abuzive, cea din data de 23 seara și cea din data de 24 la prânz.

De asemenea ieri, 24.07, după depunerea plângerilor, în jurul orelor 19.00 am revenit și am reușit să intru pe Comăniței cu mașina, pentru că jandarmii nu m-au reperat din timp, fiindcă băse trebuia să plece de la sediu și probabil vroia să facă obișnuitele declarați (în mintea lui declarații, in fapt calomnii, instigări și multe minciuni incalificabile). Când jandarmii m-au reperat și au vrut să îmi blocheze mașina, eu eram deja trecut de ei; mă aflam deja pe Comănița J. Am înaintat și am parcat mașina drept în fața sediului de campanie. Toate televiziunile erau pe fază să iasă băse. Am oprit mașina și am așteptat și eu ieșirea lui băse. Închipuiți-vă cât erau de disperați jandarmii și mai ales șefii lor. Am citit chiar un pic dintr-o carte celebră, care va revoluționa educația, în opinia mea, scrisă de Augusto Curry: ”Părinți străluciți, profesori fascinanți”. Mașinile de lux (a renunțat la logan) ale lui băse au venit și s-au poziționat una în fața porții, și una în lateralul meu, nemaiîncăpând în spatele celeilalte. M-am jucat cu ștergătorul din spate, spre disperarea jandarmilor și hazul televiziunilor care filmau de la 5 m, fix spatele mașinii mele.

După circa 20 min, apare băse, care intră în prima mașină și pleacă repede. Abia am apucat să deschid geamul lateral și să-i strig câteva urale ”de prin piață adunate”. În cele din urmă jandarmeria mi-a întocmit un pv de contravenție, în sumă de 200 ron, pentru că ”a fost surprins  în timp ce profera expresi și cuvinte jignitoare, aflându-se într-un loc public și atrăgând indignarea publicului trecător”. Prin această măsură, jandarmeria exprimă faptul că locația respectivă este ”un loc public” și că ”publicul trecător”, bineânțeles, trece pe acolo. Numai eu, cu câteva ore mai înainte nu aveam voie să trec pe acolo. De asemenea este de remarcat, în ciuda mâniei pe care am provocat-o capilor jandarmeriei, că de data asta nu a mai fost necesar să mă violenteze barbar, pentru simplul motiv că nu prea puteau, eu fiind în mașina personală și circa 10 televiziuni filmau. Vă închipuiți ce s-ar fi întâmplat dacă nu eram protejat de mașină, și mai ales de către televiziuni?

Revenind, ”dubla măsură” în tratarea acelorași situați exterioare, puternic modificate la interior de plângerile mele penale împotriva jandarmeriei, este o dovadă evidentă că aceste acțiuni sânt profund nelegale, și că jandarmeria și autoritățile publice române, în general, acționează după zicerea ”noi muncim, nu gândim!”. Și atunci ne mirăm de ce țara este în sitația prezentă: campioană europeană la furtul din banii europeni.

Mereu jandarmii dau dovadă de dublă măsură în acțiunile întreprinse la adresa mea: după fiecare plângere penală pe care le-am făcut-o, imediat au fost mult mai precauți în a reacționa abuziv la ”protestul” meu. În data de 23.07, spre exemplu, la a doua reținere, jandarmii au fost ”deranjați” când, întors, imediat ce m-au eliberat, în Comăniței, eu le-am adresat cuvinte considerate jignitoare de către jandarmerie, deși acestea exprimau doar o realitate. I-am făcut mincinoși, lași și fără demnitate, pentru că execută ordine nelegale, fără să ”conteste” prin aducerea la cunoștiință  nelegalitatea acestora, șefilor direcți (măcar ulterior desfășurării evenimentelor, în urma plângerilor mele penale). Dar au stat la o distanță de cel puțin 20-30 de metri de trotuarul din fața sediului de campanie al numitului președinte suspendat băsescu, pe care eu mă plimbam, ca și mai înainte când fusesem ”săltat” de jandarmi. De data asta, jandarmii au acționat diferit, având astfel un dublu ”limbaj”, în situații absolut identice. Din contră acum strigam în gura mare ”ofense autorităților” – în opinia jandarmeriei –, în fapt ”adevăruri dureroase” –opinia mea-.

În data de 23.07, după ce am revenit în Comăniței 9, le-am strigat jandarmilor, pentru că de data asta se aflau la 20-30 de metrii, că sunt lipsiți de demnitate (ascultă orbește ordinele, chiar și în cazul în care acestea sunt evident ilegale), că sunt niște fricoși (pentru că nu au curajul să le spună superiorilor când aceștia greșesc și dau ordine care exced legii), că tremură de frică pentru postul lor și pot astfel să-și încalce caracterul, în cazul în care îl au. Că nu au puțină demnitate. Că superiorii lor, conducerile jandarmeriei și a serviciilor nu înțeleg care le este rolul într-o democrație, că apără hoții cei mari, pentru diverse motive obscure, sigur nelegale, că în loc să apere cetățenul, dar mai ales țara, de pericolele adevărate – încălcarea drepturilor și libertăților fundamentale, precum și a destabilizari și chiar a subminării economiei naționale -, ei apărăm infractorii, cu atât mai multă îndârjire cu cât înfracțiunea este mai gravă.

I-am numit atunci pe jandarmi, este adevărat, ca fiind fără pic de demnitate – demnitate care este esența imagini militarilor -, mincinoși și apărători ai infractorilor și făcând grave abuzuri când e vorba de protestatari pașnici, cetățeni liberi ai România care își manifestă liber opinia, exprimându-și drepturile și libertățile fundamentale. De asemenea am spus și despre domnul Prim ministru Ponta și pe domnul Președinte interimar Antonescu, că sânt impotenți ca și băse, dovedindu-se incapabili de a respecta promisiunile solemne luate în timpul campaniei electorale și după preluarea mandatelor, și mă refer aici la ”prioritatea 0” a guvernului nou numit dar și a președintelui interimar: respectarea deplină a legi. Am mai spus că sper ca ei să nu înceapă să semene cu mult hulitul mare mincinos băse.

Esența obligațiilor lor le scapă, ei ocupându-se de găinări, de lucruri periferice, fără de importanță reală. Asemănător justiției, ”oarbă”, imparțială și intrasigentă, când e vorba de o mică ”găinărie” fără implicații profunde la adresa ”statului de drept”, dar care se dovedește părtinitoare, profund subiectivă și ”trăgând cu coada ochiului” când infracțiuni deosebit de grave sânt făcute de politicieni cunoscuți sau infractori protejați de aceștia, chiar atunci când impactul asupra respectării statului de drept este devastator.

În termeni biblici ”ei sânt asemenea mormintelor, văruite pe dinafară, dar pline de putreziciune la interior”. Ni se recomandă să ”curățați mai intâi interiorul, și abia apoi nu lasați exteriorul murdar” – care indică cu precizie necesitatea prioritizării acțiunilor și resurselor după importanță și impact. De altfel îndemnul la gândire strategică, la prioritizarea resurselor după importanța impactului unei acțiuni, este dată și în zicerea următoare: ”căutați mai întâi Împărăția cerurilor, și toate celelalte vi se vor da pe deasupra”, care reprezintă una din marile esențe ale  învățăturii lui Cristos, una din ”căile” rapide de a aduce bunăstarea ”poporului”.

De altfel Cristos se autodefinește ca fiind ”Calea, adevărul și viața”, echivalând aceste 3 concepte esențiale. O triplă tautologie infinit de profundă: Calea este Adevăr și Viață, Adevărul este Cale (spre perfecțiune, spre acțiune desăvârșită, spre ”Dumnezeu”) și Viață, iar Viața este Cale și Adevăr. Mai simplu și mai profund nu se poate sintetiza învățătura cristică (și îndemn politicieni să nu mă ia în derâdere și să nu uite nici o clipă că poporul român este profund religios).

Solicit ca serviciile, personalul ministerului de interne și militarii să fie instruiți în spiritul Consțituției, să înțeleagă ce înseamnă apărarea finței naționale, în contradicție flagrantă cu ce fac ei: apără persoane, chiar și când acestea fac lucruri de neconceput (subminarea economiei de stat, etc.) Nu-și înteleg prioritățile și nu repartizează proporțional resursele conform importanței acestor priorități. În limbaj popular ”sânt varză!”. Ar trebui să înțeleagă că Eminescu, Brâncuși, Enescu, Vlaicu și Coandă și mulți alții sânt infinit mai importanți decât băsescu, chiar dacă acesta este președinte. Chiar faptul că o nulitate, aș spune un mare antinațional, ca băsescu, poate să ajungă președinte e o dovadă evidentă că toată reforma instituțiilor, în cei peste 20 de ani de la lovitura de stat din ʹ89, a fost doar un pretext pentru jaful fără limite a resurselor țării.

Solicit ca oamenii responsabili din această țară să susțină cu putere realitatea că doar respectul principiilor fundamentale ale vieții (declarația drepturilor omului definește destul de bine aceste principii) duce la prosperitate și la siguranța ființei naționale și a celor individuale. Consider că numitul băsescu întruchipează desăvârșit minciuna însăși (în limbaj popular, diavolul), și că adevărul trebuie apărat cu orice preț (respectul constituției și a legilor fiind calea spre adevărul absolut, din care acestea derivă).

Amintesc faptul că multe declarați ale Președintelui interimar Crin Antonescu și ale Prim ministrului Victor Ponta au subliniat fără nici o ambiguitare că respectul legii este, cum a numit-o domnul Ponta, ”prioritatea 0” a faptelor lor politice și administrative. Mă rog ca Dumnezeu să le dea tăria să apărare Adevărul, în orice condiții.

În conformitate cu aceste angajamente absolut solemne, în special ale domnului președinte, vă solicit să acționați în regim de urgență pentru schimbarea totală a mentalității serviciilor secrete, și în special a jandarmeriei; ca primă măsură vă solicit demiterea de urgență a conducerii jandarmeriei române, pentru numeroasele abuzuri petrecute din ianuarie și până acum în Piața Universității, din orice localitate a țării.

Ei au dovedit că nu reușesc deloc să înțeleagă faptul că respectarea Constituției este aproape sfântă, mai ales când ordinele superiorilor nu respectă legea (orice funcționar public care sesizează un abuz confirmat al superiorilor trebuie recompensat, oricare dintre cei care abuzează, trebuie retrogadat). Din acestă cauză trebuie să plece. Singurii capabili pentru a-i demite sânteți domniile voastre, ca șefi ai guvernului. La fel cum singurii care vă pot demite pe domniile voastre când nu vă respectați promisiunile dar mai ales când nu respectați legea, este poporul român, direct sau prin reprezentanții săi. Poporul nu poate să-i demită direct pe impricinați. Pot însă să vă ceară asta. În ”piață” se strigă adesea, de șale luni: ”demisia, ca-n Germania!”.

În cazul în care nu considerați important să rezolvați cu rapiditate această cerință a ”pieții” – sânt numeroase plângerile contra abuzurilor jandarmeriei din ianuarie și până acum – eu, stegarul dac din Piața Universității, consider că v-ați încălcat legământul și că, deși încă nu ați ajuns cu adevărat ”la putere”, eu mă consider dezlegat de datoria de a vă susține (datorie derivată din faptul că reprezentați, în opinia mea singura opțiune valabilă la această dată) și mă voi înscrie cu putere în tabăra din piață care vă contestă și cu care din ianuarie lupt (vezi, printre altele, postările pe blogul personal făcute chiar din ianuarie – https://unsingurvot.wordpress.com/ – despre Claudiu Crăciun și Alexandru Alexe). În cazul în care jandarmeria mai continuă cu practica profund abuzivă de a ridica oameni pașnici de pe stadă, care își manifestă pașnic opiniile, politice sau de altă natură, sub pretexte ridicole, imediat după demiterea lui băsescu (nu am putut să îl numesc niciodată președinte) voi ”întoarce steagul” (care anul acesta se poartă J) împotriva domniilor voastre, deoarece, în opinia mea, continuați practicile mizerabile și profund anticonstituționale (pe care majoritatea politicienilor actualei puteri le condamnă cu putere în această perioadă), ale lui băsescu.

                                                                                                                 Avrămuță Cezar Cătălin

                                                                                                                 Stegarul dac din Piața Universități,

Lasă un răspuns

