Să le fie atât de frică?

Posted: 18 Iulie 2012 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Vinerea trecută am fost la sediul de campanie al lui băse, împreună cu 10-12 colegi din piață. Stresul jandarmilor a fost atât de mare că nu am fost lăsați să strigăm nimic, ba chiar ne-au poftit politicos să ne întoarcem la universitate. Majoritatea dintre colegi au fost înduplecați chiar să se legitimeze. Erau înșiruiți în imediata apropiere a jurnalisților, care se aflau vizavi de intrarea în vila în care este sediul de campanie a lui băse.

Eu, înarmat cu steagul și având atârnați la gât papucii portocali, m-am plimbat chiar pe trotuarul sediului de campanie. Bineînțeles că, pe rând, în ordinea crescătoare a gradelor, timp de mai bine de o oră, jandarmii au venit la mine încercând să mă convingă să părăsesc zona. N-au reușit să mă convingă că e bine pentru mine să plec. Chiar unul din coloneii prezenți a încercat multe sugestii care să mă determine s-o fac. Una dintre ele a fost că ”poate cândva, o să am nevoie și eu să apelez la ei” (mi-a amintit de copilărie, când, încercând să obținem de la prieteni ceva foloseam celebra replică: ”o să-ți vină și ție roaga!”).

Până aici totul a fost de înțeles pentru mine. Jandarmii sânt sub ordin, și trebuie să îl îndeplinească, altfel postul lor e amenințat. Dar ce a urmat a depășit cu mult ”cadrul legal”. A apărut un autoturism cu nr. B-16-DGP, cu insignă IPA în geam, din care a coborât un domn la 60 de ani, cu mers puțin șchiopătat, care a dat mâna cu doi colonei de jandarmi (unul fiind șeful pazei personale a lui băse) și cu mulți alți jandarmi (unii civil). În câteva rânduri s-a apropiat de mine și a încercat și el să mă convingă să plec, apelând însă la amenințări. La început mi-a spus că știe exact cine sânt și tot ce-am făcut din 90 încoace, așa că e mai bine pentru mine să plec. În cele din urmă, mi-a spus pe șleau că, dacă nu plec, s-ar putea să mă trezesc cu ”ruși” pe cap.

Este prima dată când sânt amenințat în tot acest interval de 6 luni de când ies în stradă. Iar dacă și-au permis s-o facă printr-un angajat al MAI (sau poate din servicii) este foarte grav. Asta arată cam cu ce se ocupă structurile de apărare ale statului român. Cam ce ”apucături” au, dovadă a gradului de pregătire.

Cu astfel de ”profesioniști” nu e de mirare că România este o pradă atât de facilă pentru rechinii lumii, interni și externi.

P.S.  O să scriu și o lecție, sper în curând, pentru specialiștii din servicii, care au lăsat ca țara să ajungă în mâna jigodiilor portocali, în frunte cu băse.

Lasă un răspuns

