Bravo Sorin Ilieșiu pentru curajul tău!

Posted: 28 Februarie 2012 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , , , , , , ,

Bravo Sorin Ilieșiu pentru curajul tău!

Scrisoarea deschisă a lui  Sorin Ilieșiu către Andrei Pleșu este pentru mine o dovadă că societatea civilă se trezește.
http://www.jurnalul.ro/observator/scrisoare-deschisa-a-lui-sorin-iliesiu-catre-andrei-plesu-v-ati-mascat-maxima-imoralia-cu-minima-moralia-605275.htm

Scrisoarea deschisă a lui  Sorin Ilieșiu către Andrei Pleșu este pentru mine o dovadă că societatea civilă se trezește.
În sfârșit un om are curajul să înfrunte ”titanii”. Titani jalnici, de plâns în opinia mea.
În toate emisiunile în care am fost invitat am vorbit despre ”vinovații morali” ai alegerii lui băse și a regimului instaurat de acesta. I-am numit pe Pleșu, Patapievici și Liiceanu. I-am rugat să-și reconsidere poziția. Să recunoască că sau lăsat înșelați de propria speranță de schimbare (cred eu acum; n-aș vrea să aflu că, de fapt, propriile dosare i-au făcut să se lase înșelați; deși tăcerea lor suspectă spre această concluzie mă îndreaptă).
Această recunoaștere ar încheia rapid ”domnia” lui băse. Și societatea civilă ar putea încerca o închegare în jurul lor.
Însă speranța mea se îndepărtează pe zi ce trece. Mai ales după citirea scrisorii lui Ilieșiu. Însă nu mi-am pierdut încrederea că ar fi posibilă o recunoaștere e erorii făcute de susnumiți.

Comentarii
  1. Andrei Right spune:

    Saracu Iliesiu a luat-o razna a trecut in barca lui Felix la fel ca Dorin Tudoran care a fost coleg de clasa cu securistul Voiculescu.

Lasă un răspuns

