Este Claudiu Craciun omul lui Basescu?

Posted: 21 Februarie 2012 by unsingurvot, samuraiul dac, stegarul dac in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Reiau tema din articolul ”De ce Piata Universitatii nu are lideri”.

În fapt ce spun aici este doar o subliniere a concluziei din acel articol: după părerea mea, mișcările din piață sunt ”aranjate” de servicii (fapt confirmat de ”baciul” Virgil Măgureanu și, chiar dacă voalat, de Cătălin Harnagea). Idee de bun simț; ar fi ciudat să fie altfel (adică ”serviciile” să nu fie implicate).
Personal cred că Claudiu Crăciun este ”omul lui băse”, este, asemenea lui Dan Diaconescu, ”creația” serviciilor, croit însă pentru ”intelectuali”. Faptele, cred eu, asta dovedesc.
Spuneam în articolul anterior că ”În al treilea rând, lozincile care sânt strigate în Piață, lângă Universitate, la fântâni. Două sunt elocvente: ”PDL și USL, aceiași mizerie” schimbată mai apoi cu ”PDL și USL, fură prin rotație”, repetate până la absurd în piață, de la bun început (seamănă leit cu lozinca lui Dan Diaconescu de azi, 13.02.2012: USL + PDL = Lovele!). Se încearcă să se acrediteze ideea că USL nu e cu nimic mai bun decât fanarioții portocalii. Soluția lor? O altă clasă politică (condusă eventual de liderul lor, sau evident, de cei care n-au fost încă la guvernare: doar PPDD aflându-se în această plăcută postură) soluție evident favorabilă lui băse, care ar scăpa de USL. Și evident că, ca în orice manipulare, doar unul-doi dintre capi știu despre ce-i vorba, restul sânt tineri studenți de bună credință, veniți ”cu sufletul curat” să participe la eliberarea de dictatură; tineri cărora într-adevăr le pasă în ce țară vor trăi.”

”Faptele” sunt aceste lozinci strigate în piață. Este doar o abordare mai soft a cea ce Dan Diaconescu spune la OTV. Diferenta însă e mare: pentru Dan Diaconescu e firesc să încerce să discrediteze USL-ul (adversari politici). Pentru studenti care e logica? Simplu: e logica lui băse. Discreditarea întregii clase politice. Aberant însă pentru niște oameni ”cu carte”. Aberație care se spijină pe slăbiciunea/imaturitatea clasei politice ”curate” – am numit acea parte a PNL care nu este vândută comunisto-securiștilor.

Apel către studenți: ”treziți-vă!”. Gânditi bine ce faceți, ce ziceți. Nu fiți copii. Nu mai sunteți copii. Nu fiți ca oile, conduse de un cioban, cine știe unde. Nu vă dați seama că ce faceți e cea ce vrea băsescu?

Care este soluția propusă de studenți? Nu se poate ca, după aproape 40 de zile de proteste, singura soluție e ”să iasă lumea în stradă”. Aceasta nu e o soluție, este o speranță, indusă și alimentată de servicii din prima clipă. Înseamnă că, de fapt, dacă după atâtea zile ei încă nu știu ce vor; pe studenți ”nu prea îi duce capul”. Deci, în mod evident, sunt manipulați. Instrumentul este Claudiu Crăciun.

Nu e normal ca, după mai bine de o lună de la declanșarea protestelor, să nu existe nici o încercare sau, măcar dorință de comunicare între protestatari și guvernanți. Hilar! Nici protestatarii nu revendică nimic și culmea, nici guvernanții nu-i întreabă de ce stau ei acolo!
Este doar o așteptare, o apatie și chiar plictiseală că ceva încă nu se întâmplă. Păi ce să se întâmple când ”nu se vrea nimic”? In piață se așteaptă venirea primăverii și ieșirea masivă în piață a populațiiei … Același lucru pe care-l așteptă și vorbitorii de la Dan Diaconescu din studiou și de la congresul ”partidului poporului”.
Cui folosește venirea masivă în piață a populației? Se strigă aberant în piață, de către ”studenți”, chiar ”dacă nu rezolvați problema, București va fi Athena!”, care nu-i decât o invitație la anarhie.
Cui folosește? Lui băsescu și securității lui, specialiști în diversiuni.
De ce nu se coagulează mișcarea revendicativă în ceva coerent? Ar trebui să apară lideri și revendicări clare, împreună cu soluțiile aferente. Pentru că, dacă soluții nu sunt, atunci e anarhie. De care profită doar băse.
Cum? La început prin violență. A fost un început, dar, din păcate pentru ei … nu a ieșit lumea în stradă. Violențele sunt semnul că serviciile lui băse se implică. Pentru simplul motiv că doar lui băse îi folosesc violențele. In felul ăsta poate discredita protestele, poate înfiera ”opoziția” și manifestanții, poate justifica nevoia de măsuri extreme …. Poate ”intervenii în forță” pentru a speria protestatarii care, de frică mai bine ”stau în banca lor” și acceptă orice li se dă, ca pe vremuri …

”Și totuși există iubire!”. Ce nu am spus, și este cu adevărat esențial, este că, în demersul lor, băse și ai lui nu țin cont de ”Voia Tatălui Ceresc”, despre care ei nu știu nimic. Or să afle în curând. În fapt au început să afle, dar nu înțeleg: cum de planurile lor, care ”pe vremuri” funcționau atât de bine, acum nu numai că nu merg, dar chiar se întorc împotriva lor. Ei, ca și Baiazid, vor simți pe pielea lor vorbele exprimate de vocea sufletului național: ”Şi de-aceea tot ce mişcă-n ţara asta, râul, ramul,/ Mi-e prieten numai mie, iară ţie duşman este,/ Duşmănit vei fi de toate, făr-a prinde chiar de veste. Tot cea ce fac acum și în viitorul apropiat băse și haita portocalie se va întoarce rapid împotriva lor.

Cum am mai spus: ”când Dumnezeu vrea să piardă pe cineva, întâi îi ia mințile”. Un observator atent al ”întâmplărilor” petrecute recent poate să vadă că lui băse ”parcă i-ar fi luat Dumnezeu mințile”. Să pui tu prim ministru chiar pe șeful serviciilor sesrete externe e un semn că ”nu mai ești în toate mințile”. Când țara geme sub zăpadă tu să încerci să-ți faci campanie împărțind ajutoare în pungi portocali e un semn că ”nu mai ești în toate mințile”. Și exemplele vor continua până când totul va fi așa de evident încât toată țară îi va huli. Până când toată țara își va da seama că este ridicolă orice asociere cu haita portocalie.

Atunci totul se va șfârși pentru ei, și totul va începe să prindă viață pentru poporul român.
Va fi ca o trezire dintr-un coșmar. Coșmarul minciunii. Nimănui nu-i va venii să creadă cum de a fost posibilă o astfel de epocă, o asemenea iluzie, o asemenea beție.

Comentarii
  1. aprozarnet spune:

    Domn Infiltrat sau doar liber trecator?.:)Pace (dansu)lui… Vin17Feb 2012Pta. Universitatii p2

  2. Alexandru' spune:

    Cum doriți voi! Aici, cum dorești tu. Poate fi Claudiu Crăciun cel mai incognito băsist de pe planetă. Din punctul meu de vedere mi-e mai mult decât indiferent, știind foarte bine că răul ce i-ar sta în gând s-ar întoarce-mpotriva sa înzecit. Oricum credibilitatea oricăruia dintre noi este afectată de exprimarea liberă a altora, drept urmare, dacă stai să asculți Piața, afli că mai toți sunt securiști, mai toți vor să confiște, mai toți sunt sub un partid, mai toți vor răul cuiva. Și să fie așa, eu ce să le fac? Să-i anunț eu că dacă fac rău, primesc rău? Că ne-ar ajuta să fim mai relaxați? Abia reușesc să mă educ pe mine, deci când să mai am timp să le zic tuturor viziunea mea?

    Pe mine și pe Cristina nu ne reprezintă un grup din Piață, ci părți din fiecare individ al pieței. Ne recunoaștem ura și furia, trecutul și melancolia prezente în față șa TNB; vibrăm cu sarcasmul și pofta de viață a celor de la Fântână, însă mai sunt elemente de expus în aceasă mișcare, elemente ce apar în timp și țin mai mult de partea pozitivă a vieții decât de cea negativă.

    Lider? Nu știu ce să caute un lider, căci eu nu l-am chemat, deci nu face parte din universul meu. Eu m-am chemat în Stradă pe mine ca să evoluez și să-mi pun în aplicare niște proiecte pozitive. Eu am chemat pe alții în Stradă ca să evolueze și să-și pună în aplicare niște proiecte pozitive. Nu pot educa pe cineva la fel cum nu solicit acest lucru, nu conduc pe nimeni la fel cum nu vreau să fiu condus de nimeni, iar aici nu mă refer la o atitudine anarhistă, ci una responsabilă, pentru că accept dialogul, accept când greșesc, accept că suntem într-o perioadă de tranziție și accept că, oricât de mic m-ar considera cineva, eu exist și e responsabilitatea mea să respir un aer frumos. Că alții își doresc să confiște mișcarea sau că vor s-o dezbine, este strict treaba și datoria lor să încerce, deoarece-și asumă responsabilitatea existenței proprii. Clasa politică actuală de la FSN la PDL, trecând prin UDMR, PSD, PPDD, Partidul Verzilor, PC șamd e reprezentată de oportuniști care și-au aranjat frâiele corespunzător, însă Gauss știa el ceva, drept urmare, declinul există pentru orice eveniment, detaliile rămânând detalii.

    Repet, nu de lider avem nevoie, ci de noi înșine. Dacă noi nu ne avem pe noi, atunci cum putem să-i cerem unui lider să ne aibă el pe noi? o_O

    • unsingurvot spune:

      Iți mulțumesc frumos Alexandru pentru mesajul tău frumos. Sunt onorat că mi-ai citit articolul.

      Spui ”Repet, nu de lider avem nevoie, ci de noi înșine” – și mă bucur nespus de cuvintele tale.

      Spui ”Că alții își doresc să confiște mișcarea sau că vor s-o dezbine, este strict treaba și datoria lor să încerce, deoarece-și asumă responsabilitatea existenței proprii.” – și sunt iarăși de acord. Însă dacă eu văd că ”alții își doresc să confiște mișcarea sau că vor s-o dezbine” și tac, înseamnă că sunt complice. Și, în fapt neacțiunea mea este o mare acțiune în detrimentul scopului meu (tău): ”propria evoluție”.
      Și apoi e o mică contradicție -de acceptat- în faptul că ”e treaba lor ce fac, sunt răspunzători în fața lui Dumnezeu” și ieșitul vostru în piață.

      Spui ”Clasa politică actuală de la FSN la PDL, trecând prin UDMR, PSD, PPDD, Partidul Verzilor, PC șamd e reprezentată de oportuniști care și-au aranjat frâiele corespunzător, însă Gauss știa el ceva, drept urmare, declinul există pentru orice eveniment, detaliile rămânând detalii.” și iar mă bucur.

      Și cred că prin fiecare poziție de-a noastră ajutăm destinul general să se împlinească, ajutând și ”propria evoluție”.

  3. Daniela spune:

    Claudiu nu cred ca e pdlist, asa cum nu cred ca e uslist. Din pacate, nu cred ca isi asuma inca rolul de lider (sau potential lider) si nici nu transmite un mesaj clar. Eu cred ca PDL= USL = aceeasi mizerie si nu am nevoie sa vina iar la putere PSDul ca sa imi aduc aminte de acest lucru. EU imi doresc un nou partid, care sa reprezinte o optiune la viitoarele alegeri (macar parlamentare). Stiu ca e greu sa se nasca un alt partid, dar nu imposibil si nu inteleg de ce nu ne mobilizam, noi, cei care venim in Piata Universitatii. Foarte multi oameni asta asteapta de la noi. As vrea sa fiu foarte clara, eu nu ies in strada pentru a usura accesul USLului la putere. Eu ies pentru ca sunt nemultumita si nu am nicio alternativa care sa ma multumeasca cat de cat.

    • unsingurvot spune:

      Daniela dragă, bine că măcar tu ai curajul să spui ce crezi. Spui ”Eu cred ca PDL= USL = aceeasi mizerie” și eu cred că ești sinceră. Mi-ar place ca și Claudiu să aibă curajul să-și asume ce strigă la portavoce.

  4. aprozarnet spune:

    Daca e sa gandim la nivelul intregii tari, asta e scuza/justificarea pe care a prealuat-o Base si tot Aparatul lui si Admiratorii…”E INTREAGA CLASA POLITICA, DOAR CA EI S_AU NIMERIT ACUM, PE CINE VREI SA PUNEM IN LOC?>>>” ANume Boc, Toti ziaristii Basisti, Dan Diaconescu/OTV…Florin Calinescu la B1tv…toata lumea pro-basista din cunostintele mele Dadeau ca ARGUMENT …si deci lipsa de viziune si MISCARE … TREBUIE sa Vorbim…pt ca eu daca merg in PIata si strig LIBERTATE…nu-mi convine sa-mi fie impuse cu slogauri CARE MOMENTAN FAC JOCUL PUTERII. SAU…pot sa plec acasa, daca nu-mi convine? Sau …sa inventez eu altele? PAi si daca nu sunt LUAT IN SEAMA cand inventez…si se canta peste mine la POrtavoce? TREBUIE sa vorbim…DACA e pe bune de LIBERTATE…si nu cu jumate de masura, si nu ca se REPETA ca nu are UN LIDER dar de fapt CAM E…; NU ERA VORBA DE UNIUNE? atunci de ce se impun sloganuri la care nu REZONEAZA toti, si s-au impus…mai frumusel dar s-a facut. De aia am inceput sa ma retrag din schema eu personal…nu strig LIBERTATE de forma… DE CE NU SE STRIGA in schimb cereri ca „VOT IN ALB?… sau „Fara Prag MINIM electoral Parlamentar- pt ca partide noi tinere sa poata intra in Parlament- cum a zis Teddy din piata, cand a fost invitat la antena 3” – Trebuie sa vorbim…nu-mi plac jumatatile de masura, asta fara sa acuz pe nimeni…sa vorbim DESCHIS insa…nu SA NU FIM BAGATI IN SEAMA>>>NICI AICI..si strigand LIbertate in acelasi timp;

    „Dar na`…acum ii intelegeti si pe cei de la Putere…ce INterese si INgrengatura e acolo- daca noi aici nu putem si CORECTI si Transparenti…la nivelul asta, si nu doar de forma…? E foarte bine ca a vorbit Cezar ; nu-l acuz pe Claudiu…dar trebuie lamurite lucrurile…care s-au cam dat treptat la o parte…cand la inceput era vorba „sa fim prieteni/ UNIUNE” sau inca o data sa plec daca nu-mi convine…ca aici „s-a format ” deja treaba…Pai io cred ca sunt mai UTOPIC deja ca impunerea de sloganuri(ne-numitor comun) la ce PRETENTII de CORECTITUDINE duse la Extrem am…pare-se, decat cu strigarea USL aceeasi mizerie…cand asta se poate striga la alegeri…DUPA CE CADE BASE- care se tine cu tot aparatul „SI ce pui in LOC?” http://youtu.be/wpYutqSiG1s

    • unsingurvot spune:

      Iată o mostră de sincerita a lui Claudiu Crăciun: ”Noi nu-l vrem nici pe Băsescu, nici pe Ponta și Antonescu!”. Pe față. Atunci pe cine vreți voi? N-a mai rămas decât Vadim, Becali și proaspătul Dan Diaconescu. Felicitari ”studenților” pentru ”liderul” pe care și l-au ales. Vă duce în direcția cea bună. Pentru băse și ai lui!
      Și iată apoi, domnul cu șapcă care, cu mult bun simț sesizează contradicția flagrantă dintre vorbele (declarațiile ”studenților” și ale liderilor lor) și acțiunile acestora (lozincile cântate cu mult aplomb revoluționar) – pe scurt: demagogia.
      Am atunci dreptate să concluzionez că Claudiu Crăciun, dacă nu e omul lui băse, cel puțin îi face jocul?

  5. Daniela spune:

    Nu prea inteleg de ce ti se pare faptul ca un om striga la portavoce si ceilalti repeta ar fi o incalcare a drepturilor tale. Nici eu nu sunt de acord cu scandarea „Vrem spitale, nu catedrale!” si tac atunci cand o striga altii. E dreptul lor sa isi doreasca asta, iar eu nu sunt de acord cu ideea. Mie mi se pare foarte frumos ca exista o voce care da tonul si ca toti oamenii pot isi imprumute ideile si sa se solidarizeze prin impartasirea unor idealuri comune. Plus ca nu e nevoie nici de portavoce pentru a da tonul. Sunt unii care au initiativa si sunt urmati de ceilalti fara a avea portavoce. In ultimul timp oricine doreste poate sa aiba initiativa (la inceput erau doar cativa), acum e o libertate mai mare. Nu trebuie sa fii de acord cu tot ce se striga, iar daca vrei sa se strige „Vot in alb!” spune celor care au portavoce sau striga chiar tu si vei fi auzit. Mie mi se pare ca am evoluat fata de momentul initial, acum exista o solidaritate mai mare deoarece Piata are o singura voce (ma refer la fantana), pe cand la inceput erau mai multe grupuri.

    • unsingurvot spune:

      Și mie îmi place solidaritatea.
      Mai ales solidaritatea cu care toți sobolanii portocali sau adunat să prade țara.
      Și solidaritatea cu care comuniștii sau adunat la furat pentru că suntem egali, omorându-i pe cei care nu erau cu ei.
      Am spus anterior că ”Toată România trebuie să învețe lecția comunismului și a neocomunismului care i-a urmat. Este lecția minciunii și a demagogiei. Este lecția ”lupului care își schimbă părul, dar năravul ba!” și a lui ”ce se naște din pisică, tot șoareci mănâncă!”. Este lecția pe care Dumnezeu, prin comunism, Iliescu și acum traian băsescu, a administrat-o poporului român.”

  6. Stefan Jicol spune:

    Nici eu n’as zice c’ar fi Claudiu Craciun omu’ lu Basescu.
    In spatii publice se creeaza o atmosfera de confuzie dar
    efortul lui Craciun ( ca si al tau ) este prea evident pentru
    a friza basecurismul.
    Cezar ( stii ca eu te numesc ,,Leonidas”, dupa determinarea
    cu care iti conduci pe cei ,,300” de protestatari), hai sa nu
    alunecam in exact ceea ce’si doresc serviciile: sa ne banuim
    intre noi si sa ne diminuam forta protestatara.
    Apropo, ieri nu te’am vazut in Piata. Sper ca nu ai capitulat ?

    • unsingurvot spune:

      am venit mai târziu, abia la 8.
      Cat despre confuzia creată în piață, cred că ”PDL și USL, aceiași mizerie”, ”PDL și USL, fură prin rotație”, ”Noi nu-l vrem nici pe Băsescu, nici pe Ponta sau Antonescu!” și ”dacă nu rezolvați problema, București va fi Athena” crează atâta confuzie încât doar o atitudine clară și tranșantă poate lămuri situația.

  7. aprozarnet spune:


    Cezar „Romania Trezeste-te” – TNB Pta. Univ 2012 Sambata25Feb

Lasă un răspuns

